مدارک استقلال تایید شد/ یامگا و ژستد بدون مشکل در آبادان

با اعلام باشگاه استقلال مدارک این باشگاه برای صدور مجوز بازی ۲ بازیکن خارجی استقلال تایید شد.

مدارک استقلال تایید شد/ یامگا و ژستد بدون مشکل در آبادان

به گزارش ممتاز نیوز،‌ سازمان لیگ فوتبال پس از این که باشگاه استقلال ضمانت‌نامه معتبر بانکی برای صدور کارت بازی یامگا و ژستد، دو بازیکن خارجی‌اش ارائه نکرد، اقدام به لغو مجوز موقت بازی این دو بازیکن کرد. جنجال این اتفاق جایی بود که نامه سازمان لیگ فوتبال ساعت ۱۳:۲۹(کم‌تر از دو ساعت مانده به بازی مقابل گل‌گهر سیرجان) به دست استقلالی‌ها رسید و اردوی آبی‌ها را به هم ریخت.

پس از این اتفاق، باشگاه استقلال اعلام کرد که این باشگاه به این دلیل که به عنوان شرکتی دولتی نمی‌تواند ضمانت‌نامه بانکی ارائه کند، اقدام به تحویل یک وثیقه ملکی به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان و ارائه سفته به ارزش مبلغ قرارداد این دو بازیکن کرده است و در ادامه سازمان لیگ در دو مرحله به ادعای باشگاه استقلال پاسخ داد و از تذکر این سازمان به استقلال در نامه محرمانه ۲۲ آبان مبنی بر پایان مهلت این باشگاه در ارائه ضمانت‌نامه بانکی پرده‌برداری کرد. هم‌چنین مشاور حقوقی سازمان لیگ با اشاره به قوانین کشور، ادعای باشگاه استقلال مبنی بر این که نمی‌توانند ضمانت‌نامه بانکی ارائه کنند را رد کرد.

در ادامه باشگاه استقلال، با تایید وزارت ورزش و جوانان، نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و خواست تا با رفع مشکلات موجود در این زمینه، مقدمات حضور دوباره ژستد و یامگا را در میدان فراهم کند. فدراسیون فوتبال قرار است با بررسی‌های لازم و تغییراتی که باید در تبصره‌های این قانون صورت بگیرد، سازمان لیگ فوتبال را مجاب به تایید نهایی ضمانت‌نامه‌های باشگاه استقلال کند و تا امروز (یک‌شنبه) قرار بود فدراسیون فوتبال تکلیف نهایی این پرونده را برای باشگاه استقلال و سازمان لیگ مشخص کند. هم‌چنین باشگاه استقلال مدعی بود برای رفع موانع موجود تمام اقدامات لازم را انجام داده است.

با این وجود یک منبع آگاه در باشگاه استقلال با تایید این مطلب که ضمانت‌ها(وثیقه ملکی و سفته) مورد تایید قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: موسسات مالی و اعتبازی نظر باشگاه استقلال را کتبا مبنی بر این که موسسات مالی و اعتباری هم مانند بانک‌ها بدون افتتاح حساب، قادر به صدور ضمانتنامه نیستند، تایید کردند. باشگاه استقلال هم که مشخصا مطابق قانون از افتتاح حساب در کلیه بانک‌ها و موسسات منع شده و فقط از طریق خزانه باید تبادلات مالی رو انجام دهد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.