مدافعان دروغین حقوق بشر، بزرگترین تروریست‌های جهان می باشند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آمریکا و غرب که خود را بزرگترین مدافعان حقوق بشر می‌دانند، تروریست‌های اصلی در جهان iبه شمار می‌روند.

حسن هانی زاده در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره iبه سیاست های دوگانه آمریکا، غرب و رژیم غاصب صهیونیستی، گفت:  تصمیم گیری‌های دوگانه آمریکا و غرب نسبت iبه برنامه‌های مختلف مجامع بین المللی عینا همان تعریف خاص تروریست در ادبیات سیاسی آمریکا بوده و این مدافعان دروغین حقوق بشر خود بزرگترین تروریست‌های جهان می باشند.
وی تصریح نمود: اگر گروهی تروریستی هم سو با منافع غرب و آمریکا عمل کند، تروریست نام نمی‌گیرد اما انسان های آزادی خواه که آرمان هایشان در تضاد با منافع آمریکا و غرب بوده، از سوی آنها تروریست خوانده می‌شوند.

هانی زاده با اشاره iبه انتخابات ریاست جمهوری آتی در آمریکا، ادامه داد: لابی صهیونیستی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سعی دارد تا با باج گیری از دو حزب جمهوری خواه و دموکرات آنها را تحت فشار قرار داده تا بتواند موقعیت خود را در جریانات سیاسی آمریکا تثبیت کند.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی سعی دارد حزب الله لبنان را گروهی تروریستی معرفی کند، افزود: لابی صهیونیسم همه تلاش خود را iبه کار گرفت تا آمریکا گروهک تروریستی منافقین را از لیست سازمان‌های تروریستی خارج و اکنون نیز سعی دارد حزب الله لبنان را iبه عنوان گروهی تروریستی معرفی کند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: بدون شک هرگونه اقدام آمریکا علیه حزب الله لبنان در جهتی جلب رضایت لابی صهیونیستی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.