مدال نقره کرم زاده را به مردم و خود او تبریک می گویم/ حدادی: پنجشنبه منتظر هواداران هستم

احسان حدادی کسب مدال نقره پارالمپیک لندن را به مهرداد کرم زاده ورزشکار مدال آور ایران تبریک گفت.احسان حدادی گفت: لحظاتی پیش با خبر شدم آقای کرم زاده ورزشکار توانمند کشورمان در رقابت های دو و میدانی پارالمپیک لندن، ماده پرتاب دیسک مدال نفره را کسب کرد. من از افتخاری که توسط این قهرمان به دست آمد بی نهایت خوشحال شدم و آن را به خود او و مردم ایران صمیمانه تبریک می گویم.

وی ادامه داد: به اعتقاد من او کار بزرگی انجام داده است و بنابر پیشنهاد باشگاه پرسپولیس در نظر دارم اگر در زمان بازگشت وی به کشور در ایران باشم حتما با حضور در فرودگاه به استقبال وی بروم. در غیر این صورت حتما به صورت حضوری به او تبریک خواهم گفت.

اولین مدال آور المپیکی دو و میدانی کشورمان با اشاره به رقابت های لیگ دو و میدانی اظهار کرد؛ روز پنجشنبه در مسابقات لیگ دو و میدانی کشور با پیراهن پرسپولیس به میدان می روم. دو سال بود که در مسابقات حضور نداشتم اما باشگاه پرسپولیس این فرصت را برای من بوجود آورد که در رقابت های داخلی و خارجی بدون هیچ دغدغه خاطری شرکت کنم که جا دارد از این بابت یک بار دیگر از لطف آقای رویانیان تشکر کنم.
امیدوارم ساعت ۱۸ روز پنجشنبه در مسابقات لیگ دو و میدانی کشور در ماده پرتاب دیسک با حضور پررنگ هواداران پرسپولیس در سالن آفتاب شاهد رونق این مسابقات هم باشیم.

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.