مدرسه سازان بنیاد برکت ۳۱۸ مدرسه از طرح احداث ۱۰۰۰ مدرسه را محقق نمودند

۰۷اردیبهشت،

در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی سازمان بنیاد برکت ۳۱۸ مدرسه از طرح احداث ۱۰۰۰ مدرسه را محقق نمودند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بنیاد برکت پنج سال است زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) شکل گرفته است لذا تحقق رهنمود رهبر انقلاب برای ساخت ۱۰۰۰ مدرسه در روستاهای کشور برنامه ساخت ۳۱۸ مدرسه در قالب ۱۳۸۷ کلاس درس را در ۳۰ استان کشور در فاز اول دستیابی اهداف خود قرار داده است.
مدارس برکت هدیه رهبر انقلاب به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی محروم کشور برای برخورداری از فضای آموزشی مناسب و ادامه تحصیل است.
ساخت مدارس در مناطق محروم کشور بر اساس رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط بنیاد برکت در سال ۹۲ همچون سال های اخیر با قوت ادامه می یابد.
گفتنی است، برنامه ریزی های لازم برای ساخت حدود ۷۰ مدرسه در مناطق محروم کشور تا پایان سال تحصیلی ۹۱-۹۲ تا پایان خرداد ماه سال انجام شده است.
ساخت ۲۵۰ مدرسه نیز برای سال تحصیلی آینده تعریف و طراحی شده است تا کودکان ساکن در مناطق کم برخوردار از خدمات آموزش و پژوهش لازم برخوردار شوند.
شمار مدار‌سی که توسط بنیاد برکت در اقصی نقاط محروم کشور طول ۵ سال قبل ساخته شده ۳۱۸ باب رسیده که بیانگر تلاش چشم گیر و جهاد گونه مدرسه سازان بی نام این بنیاد است.
این مدارس در مقاطع ابتدایی راهنمایی متوسطه و فنی حرفه ای می باشند و هزاران دانش آموز روستایی را تحت پوشش خود قرار می دهند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.