مدرسه سلول های بنیادی در جهاد دانشگاهی

فروردین ۱۴۰۳

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی گفت: مدرسه تابستانی سلول های بنیادی از روز چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه لغایت ۲۴ مرداد ماه در پژوهشگاه رویان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، دکتر ایمانی در نشست خبری سی وسومین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی با بیان این مطلب افزود: دوره های آموزشی سلول های بنیادی در مدرسه تابستانی سلول های بنیادی به مدت دو هفته در پژوهشگاه رویان بصورت فارسی و انگلیسی برپا می شود که سال قبل ۵۰۰ نفر در این جلسات آموزشی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه هر کاری که در تشکیلات دولتی نتوان انجام داد، جهاد دانشگاهی انجام می دهد، ادامه داد: همچنین مهرماه امسال مدرسه پاییزه گردشگری در سطوح عمومی و تخصصی به شکل فشرده برپا می شود.

ایمانی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۵ مرکز با ظرفیت بیش از ۵۰۰هزار فراگیر در کشور وجود دارد، گفت: در حال حاضر ۲۵ هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری؛ ۵۵ هزار دانشجوی علمی و کاربردی، ۸۲ دانشجوی دکتری پژوهش محور ما ۷۰۰ عنوان دوره آموزشی، عقد قرارداد با دانشگاههای دولتی برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و فوق تخصصی ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان از جمله فعالیت های آموزشی جهاد طی سال قبل است.

*راه اندازی شبکه سراسری آموزشی از مهر ۹۲

معاون آموزش جهاد دانشگاهی گفت: از مهر ماه سال جاری شبکه سراسری آموزش تخصصی و فوق تخصصی در کشور آغاز می شود که هر فردی در هر کجای کشور باشد می تواند آموزش های لازم را با تعامل ۱۵ مطلب علمی بگذراند.

دکتر ایمانی با اشاره به مرکز توانمندسازی مهارتهای علمی دانشگاه ها اظهار داشت: دانشجویان با حضور در دوره های آموزشی می توانند ضعف های خودشان را قبل از ورود به بازار کار برطرف کنند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.