مدلهای هیبریدی فراری تولید می‌شود

۶ م دیماه ،

به گزارش خبرگزاری مهر ، ماتئو لانزوکیا رئیس توسعه این طرح، در کارخانه تاریخی این شرکت خودروسازی مجلل  که در شهر کوچک مارانلو و در منطقه امیلیا رامنا واقع شده، گفت: درحال حاضر روی کاهش مصرف انرژی کار می کنیم اما در عین حال نمی خواهیم که موضوع “عملکرد” که نماد فراری محسوب شده را فراموش کنیم.

وی افزود: ما همچنین تلاش کردیم تا توان موتور را به ۱۰۰ افزایش دهیم و در عین حال انتشار یافتن گاز دی اکسید کربن را تا ۳۰ درصد کاهش دهیم.

مدل براق فراری کالیفرنیا ۳۰ یکی از مدلهای پرطرفدار این شرکت است که قیمت آن ۲۳۹ هزار دلار است و به عنوان یکی از گزینه ها برای اجرای این فناوری تازه روی آن در نظر گرفته شده است. با این فناوری توان موتور آن بیشتر و وزن آن ۳۰ کیلوگرم از نسخه قبلی کمتر می گردد.

لانزوکیا اظهار داشت: هدف اصلی ما استفاده از سبکترین مواد نیست بلکه ایجاد یک نوع هماهنگی و انطباق میان آنها است. ما سیستم ترمز را ارتقا دادیم تا اصطکاک را کاهش دهیم و در پروانه آن تغییراتی ایجاد کردیم تا مصرف انرژی را کمتر کنیم.

این تنها اقدامات سبز فراری قرمز رنگ نیست و این شرکت اقدامات دیگری را هم مدنظر قرار داده است. در زمین کارخانه مارانو قرار است درختهایی کاشته شود تا سطح رطوبت هوا کنترل شود. ساختمانهای تازه این شرکت بزرگ که با شیشه های پهناوری ساخته شده تا بتوان بیشتر از روشنایی نور استفاده و در استفاده از انرژی برق صرفه جویی کرد.

قرار است خودرو هیبریدی فراری ظرف چند ماه آینده وارد بازار فروش شود و قصد دارد با اقدامات زیست محیطی انجام گرفته مشتریان بیشتری به خود جذب کند.

سال قبل فراری ۷۲۰۰ دستگاه خودرو در سراسر دنیا به فروش رساند که این میزان ۱۰ درصد نسبت به سال ۲۰۱۰ بیشتر بود و گردش مالی این شرکت امسال برای اولین بار در تاریخ آن به سطح بیش از ۲ میلیارد یورو افزایش یافته است.

این شرکت خودروسازی علاوه بر تمرکز روی بازارهای درحال ظهور به جلب توجه مشتریان خود با ارائه خدمات به سبک شخصی و ابزارهای مورد علاقه آنها تلاش می کند ظاهر داخل خودروهای فراریهای تازه را هم همچنان درخشان نگاه دارد.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.