مدلی جدید از دوربین‌های لمسی دیجیتال سامسونگ MV900F دارای ارتباط بی سیم Wi-Fi

MV900F نام مدل جدیدی از دوربین‌های دیجیتال سامسونگ است. دوربینی برای نشانه‌روی و عکاسی سریع (Point-and-Shoot) که با استفاده از ارتباط بی‌سیم Wi-Fi می‌توان اطلاعات آن را منتقل کرد. این دوربین به طور کامل از شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی کرده و دارای صفحه نمایش لمسی است که به طور کامل تا شده و باز می‌شود.

سنسور CMOS برای تهیه‌ی عکس‌های ۱۶٫۳ مگاپیکسلی MV900F مورد استفاده قرار گرفته و دارای بزرگنمایی نوری ۵ است. امکان فیلم‌برداری با روزلوشن Full HD یا ۱۰۸۰p توسط این دوربین وجود دارد. بعد از فیلم‌برداری با استفاده از WiFi می‌توان فیلم‌ها را مستقیماً روی وب سایت‌های YouTube یا Facebook قرار داد.

عکس

این دوربین را می‌توان از طریق کامپیوتر به طور کامل کنترل کرد. لینک ارتباطی باز هم WiFi است. اگر می‌خواهید دوربین را از راه دور کنترل کنید و هیچ کامپیوتری هم در دسترس شما نیست نگران نباشید، راه دیگری که سامسونگ پیش روی شما گذاشته، حرکات دست شماست. Gesture Shot یا عکاسی با حرکات قابلیتی است که به کمک آن می‌توان از حرکات مختلف دست برای تنظیم مقدار بزرگ‌نمایی یا زدن دکمه‌ی شاتر، استفاده کرد.

نکته‌ی مهم دیگر صفحه نمایش تاشوی این دوربین است. صفحه نمایش ۳٫۳ اینچی دوربین به طور کامل تا شده و رو به سمت جلوی دوربین قرار می‌گیرد. حرکات چرخشی برای کنترل میزان بزرگ‌نمایی و حرکت دست به بالا و پایین برای زدن شاتر کاربرد دارد.

عکس

از دیگر قابلیت‌های این دوربین می‌توان به ابزار روتوش و حالت عکاسی در نور کم اشاره کرد. حالت عکاسی در نور کم با استفاده از چند فریم از عکس‌هایی که با تنظیمات مختلف گرفته شده‌اند، عکسی که بهترین نتیجه عکاسی است را ایجاد می‌کند. قابلیت مهم دیگر SMART LINK است که برای اتصال ساده‌ی MV900F به تلویزیون کاربرد دارد. لنز ۲۵ میلی‌متری f2.5 در کنار سنسوری که از پشت روشن می‌شود، در این دوربین به کار برده شده است. سرویس‌های Facebook، YouTube، Picasa و Photobucket همگی به صورت پیش‌فرض پشتیبانی شده‌اند. با استفاده از این دوربین می‌توان عکس‌هایی مشابه عکس‌های متحرک GIF روی پس‌زمینه‌ی تک‌رنگ ایجاد کرد.

دوربین Samsung MV900F در ماه آگوست با قیمت ۳۴۹ دلار به بازار می‌آید و در ایران نیز قیمت آن حدود ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

طبقه بندی: اخبار آی تی   |   تعداد بازدید: ۱۰۲ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , دوبین دیجیتال لمسی سامسونگ, دوربین, دوربین دیجیتال, دوربین لمسی سامسونگ, دوربین‌های دیجیتال سامسونگ, عکاسی سریع با دوربین سامسونگ


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.