مدیرامور فرهنگی وزارت علوم خبر داد: برگزاری نمایشگاه‌های دفاع مقدس در دانشگاه‌ها

adver334.jpg

مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برپایی نمایشگاه‌هایی با مضامین دفاع مقدس و مقاومت و پایداری در دانشگاه‌ها خبر داد.

جلیل دارا در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه‌ها در حوزه‌های عکس، کتب دفاع مقدس، موسیقی دفاع مقدس و دیگر زمینه‌های مربوط به مقاومت، پایداری و دفاع مقدس برگزار می‌شوند.

وی همچنین حضور دانشجویان و دانشگاهیان بر سر مزار شهدای گمنام در دانشگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های این هفته خواند و اظهار کرد: حضور بر سر مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا حسن آغاز متبرکی برای سال تحصیلی جدید است.

دارا با بیان اینکه در حال حاضر در بسیاری از دانشگاه‌ها کتابخانه دفاع مقدس شکل گرفته، گفت: همزمان با این هفته با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی، فاز تجهیز این کتابخانه‌ها را با کتب تخصصی پایداری آغاز خواهیم کرد.

مدیر امور فرهنگی وزارت علوم همچنین انتشار فیلم موهن علیه پیامبر (ص) را محکوم و تصریح کرد: این هفته فرصت مناسبی است تا دانشگاهیان با روحیه جهادی خود انزجار و خشم خود را از این اقدام اعلام کنند؛ چنانچه تابحال راهپیمایی‌هایی در سطح دانشگاه‌ها در جهت محکوم کردن این حرکت انجام شده است.

وی در پایان از انتشار ویژه‌نامه‌هایی با موضوع دفاع مقدس از سوی وزارت علوم و دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: این ویژه‌نامه‌ها در راستای تبیین سیره شهدای والا مقام و نکات ارزشمند فرهنگ هشت سال دفاع مقدس انتشار می‌یابند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.