مدیرعامل فولاد:تغییری در کار نخواهد بود

سیف الله دهکردی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: فکر می‌کنم امسال نسبت به فصل گذشته نزدیک به هفت بازیکن‌مان تغییر کرده است و باوجود این تغییرات، تیم برای رسیدن به هماهنگی نیاز به فرصت بیشتری دارد. مطمئن باشید که این هماهنگی در تیم فولاد اتفاق خواهد افتاد و در شرایط بهتری قرار می‌گیریم.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به نتایجی که فولاد تاکنون به دست آورده است آیا قصد تغییر در کادر فنی را دارید؟ گفت: خیر، فرکی یکی از مربی‌های بسیار خوب است؛ او از ملی‌پوشان سابق و یکی از مربیان تیم‌ملی بوده است.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان ادامه‌داد: فرکی فردی بااخلاق و سالم است و فکر می‌کنم مشکل تیم اصلا او نیست و مطمئن باشید تیم‌مان رو به بهبود است.

وی در ادامه به حمایت استاندار اشاره کرد و گفت: قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر، در جلسه‌ای به دعوت استاندار شرکت کردیم و در آن جلسه استاندار حمایت خود را اعلام کرد.

دهکردی درباره شکسته‌شدن سر فرکی در دیدار فولاد برابر پرسپولیس توسط یکی از تماشاگران عنوان‌کرد: این کار خوب نبود و ما که مدعی هستیم باید بازی جوانمردانه را مدنظرمان داشته باشیم، این حرکت، حرکت قشنگی در ورزش نبود، مخصوصا در استانی که مهد فوتبال است. ما مدعی هستیم که خوزستان قطب مهمی در فوتبال کشور است بنابراین باید این موارد را در استادیوم‌ها رعایت کنیم و اخلاق را حاکم کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با بیان این‌که باشگاه ما دارای کانون هوادارن است و هواداران خوبی دارد، گفت: اکنون کمیته فرهنگی تشکیل داده‌ایم و مسوولی برای آن انتخاب کرده‌ایم که طی یکی، دو ماه گذشته فعال شده است و مطمئن باشید اثرات آن را که رو به بهبود است، خواهید دید.

وی در ادامه درباره ورزشگاه ۵۰ هزارنفری غدیر اهواز و برگزارنشدن دیدار با پرسپولیس در این ورزشگاه اظهار کرد: ما برای برگزاری دیدارهایمان با استقلال و پرسپولیس، ورزشگاه‌های تختی و غدیر را معرفی کردیم ولی هنوز ورزشگاه غدیر به اداره‌کل ورزش و جوانان تحویل داده نشده است. فصل گذشته نیز تنها برای این‌که می‌خواستند این ورزشگاه را افتتاح کنند، دیدار ما و پرسپولیس را در آن‌جا برگزار کردند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.