مدیرکل روابط عمومی سازمان جنگل ها خبر داد:افتتاح ۱۷پروژه سازمان جنگل ها در هفته دولت

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از به بهره برداری رسیدن ۱۷ پروژه بزرگ احیایی، توسعه ای و حفاظتی منابع طبیعی و آبخیزداری در هفته دولت خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، مهندس عابدینی با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته منابع طبیعی، ۱۷ پروژه بزرگ احیایی، توسعه ای و حفاظتی منابع طبیعی و آبخیزداری در سطح ۹۶۴۰۸۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی کشور به بهره برداری رسید.
وی احداث بندهای سنگی- ملاتی، گابیونی و خشکه چین، احداث کمربند حفاظتی، بادشکن، احداث بند خاکی، اصلاح و احیاء مراتع، حصار کشی مناطق احیاء شده، جنگلکاری و توسعه فضای سبز و احداث سیستم آبیاری قطره ای را از عمده این پروژه های افتتاح شده برشمرد.
عابدینی  استان های خراسان شمالی، اصفهان، همدان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، آذربایجان شرقی، تهران، کرمانشاه، یزد، قم، آذربایجان غربی و گلستان را ۱۲ استانی ذکر کرد که این پروژه ها در آنها به مرحله اجرا رسیده است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اعتبار هزینه شده جهت اجرای این پروژه ها را ۲۸۵۱۲۳۲ میلیون ریال ذکر و تصریح کرد: اجرای این ۱۷ پروژه عمده، جمعا ۵۵۱۹۲ نفر-روز اشتغال به همراه داشته است   کدM-ch2531.
 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.