مدیران بانک رفاه به دیدار جانبازان رفتند

۰۶خردادماه،

بینا- اعضای هیأت مدیره بانک رفاه از بیمارستان ویژه جانبازان اعصاب و روان دیدن کردند.

به گزارش بنکر (Banker)، به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر و همت امور ایثارگران بانک رفاه، لـله گانی وصفایی مزید، رئیس وعضو هیأت مدیره بانک رفاه به همراه جمعی از مدیران و رؤسای اداره های ستادی بانک از بیمارستان میلاد شهریار، ویژه جانبازان اعصاب و روان بازدیدکردند.
در این بازدید، رئیس هیأت مدیره بانک رفاه، یاد و خاطره رشادت های این جانبازان را گرامی داشت و گفت: ایثارگران و از جمله جانبازان گرانقدر انقلاب، تمام هستی خود را فدای کشور و انقلاب کردند که اجر این اقدام بزرگ نزد خداوند محفوظ است.
لـله گانی ضمن تقدیر از مسئولان وکارکنان این بیمارستان تشریح کرد: رسیدگی به امور یادگاران جبهه و جنگ کاری ارزشی و افتخارآفرین است و امیدواریم که همه ما بتوانیم با کمک به چنین مجموعه هایی قدردان دلاوری ها و رشادت های ایثارگران باشیم.
بر اساس این گزارش صفایی مزید، عضو هیأت مدیره بانک رفاه نیز در این بازدید اذعان داشت: باید همگی تلاش کنیم تا یاد وخاطره رشادت های ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.
وی افزود: ما نباید این گنجینه های ارزشمند را فراموش کنیم و تا آنجا که در توان داریم باید وظایف خود را در قبال ایثارگری های این عزیزان ادا کنیم.
شایان ذکر است در این بازدید دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار و مهندس طاهرنژاد رئیس بنیاد شهید شهریار دربارهٔ اسکان جانبازان اعصاب و روان در این بیمارستان، وضعیت درمانی و خانواده های آنها مطالبی بیان کردند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.