مدیران ترمینال‌ها پاسخگوی لغو یا تاخیر پروازهای مسافران باشند

۲۱م دیماه ،

7075.jpg

در پی تاخیر بعضی پروازهای فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در روزهای قبل،مدیرکل این فرودگاه، مدیران ترمینال‌ها را به عنوان مسئول پاسخگویی مسافران عنوان کرد و از آنها خواست در زمان تاخیر یا لغو پرواز با سعه صدر پاسخگوی مسافران باشند و در برقراری و تثبیت آرامش تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نصرالله منصوری شیرازی گفت: در تلاش هستیم تا در اداره‌ کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با تسهیل در گردش کار مسافران، امنیت، آسایش و ایمنی را سرلوحه امور قرارداده و در ارائه خدمات مطلوب به مسافران و مراجعان نهایت اهتمام را به کار ببندیم.

وی افزود: مهرآباد با داشتن بیش از ۱۴ میلیون مسافر در طول سال نقش بسزایی در حمل و نقل هوایی کشور دارد و بر همین اساس تلاش می‌کند تا سرویس و خدمات مطلوبی به مسافران ارائه کند.

ارگان‌های مختلفی در فرودگاه مشغول به‌کار می باشند که قصور در انجام وظایف هرکدام در امر خدمت‌رسانی، با توجه به توجیه نبودن مسافران می‌تواند زمینه‌ساز بروز مشکلاتی در فرودگاه شود.

چندی پیش به‌دلیل عدم پرداخت بدهی شرکت‌های هواپیمایی به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، چندین پرواز در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد لغو شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.