مدیران میزان از دریافت یارانه انصراف دادند

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

در پی درخواست رییس جمهور و در راستای پیروی از شعار اقتصاد مقاومتی

بینا: در پی درخواست رییس جمهور و در راستای پیروی از شعار اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده است مدیران موسسه از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

به گزارش روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری میزان غفور حلمی رییس هیات مدیره این موسسه گفت : به دنبال اعلام برنامه های دولت تدبیر و امید رییس و اعضای هیات مدیره ، مدیرعامل و مدیران واحدهای مختلف این موسسه تصمیم گرفتند به جای دریافت یارانه نقدی دولت آن را در بخش تولید، اشتغال و بخش بهداشت و درمان کشور هزینه کند تا عواید حاصل آن در جهت شکوفایی اقتصادی کشور به کار گرفته شود.

حلمی گفت : در بدنه اجرایی این موسسه نیز بعضی از کارمندان این موسسه انصراف خود را از دریافت یارانه به وسیله ارسال پیامک به روابط عمومی اعلام کردند تا بدین وسیله به اجرای بهتر برنامه های دولت تدبیر و امید کمک کنند. رییس هیات مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان با اشاره به نام گذاری سال جاری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی عزم این موسسه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری و کمک به بخش تولید و اشتغال مورد تاکید قرار داد.

کمپین انصراف از دریافت رایانه در موسسه میزان از ابتدای طرح ثبت‌نام کلید خورد و روزانه تعدادی از مدیران و پرسنل این مجموعه به نهضت انصراف از دریافت رایانه می پیوندند. گفتنی است به دنبال آغاز ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی در خراسان رضوی موجی از انصراف در میان مدیران و      تشکل های دولتی و خصوصی به وجود آمده که از جمله آن می توان به انصراف استاندار، معاونان و مدیران ستادی ، رییس و اعضای هیات علمی دانشگاه فردوسی ، مدیران و اعضای اتاق بازرگانی ، مدیران شرکت گاز ، آموزش و پرورش ، مدیر کل بازرسی و ناظر پولی بانک مرکزی در خراسان رضوی اشاره کرد.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.