مدیرعامل اورند پلاستیک مطرح کرد: شانه به شانه بزرگان قطعه سازی دنیا حرکت می کنیم

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

مدیرعامل اورند پلاستیک مطرح کرد:
شانه به شانه بزرگان قطعه سازی دنیا حرکت می کنیم

ممتازنیوز: مدیرعامل شرکت اورند پلاستیک اعلام کرد: در حال حاضر این مجموعه محصولات خود را منطبق با استانداردهای روز دنیا تولید می کند و به لحاظ تکنولوژی و دانش شانه به شانه بزرگان صنعت قطعه سازی دنیا حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار ممتازنیوز، حمیدرضا صمدی در همایش بین المللی صنعت خودرو ایران ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر این مجموعه با برخورداری از دانش فنی روز دنیا در زمینه تولید قطعات های تک همکاری نزدیکی را با قطعه سازان معتبر اروپایی دنبال می کند و با توجه به همین ویژگی توانسته است چندین گام جلوتر از نیازهای خودروسازان داخلی حرکت کند.
وی با اشاره به تمرکز مجموعه تحت مدیریت خود بر تولید قطعات منطبق با استاندارد یورو چهار، گفت: شرکت اورند پلاستیک یکی از زیرمجموعه های گروه RISECO است که در نه کشور جهان و در پنج حوزه قطعات خودرو ، نفت و گاز ، بسته بندی ، اقتصاد و آب فعالیت می کند که تمام این فعالیت ها با مرکزیت ایران دنبال می شود.
وی با بیان اینکه سه شرکت از زیرمجموعه های گروه RISECO در زمینه تولید قطعات خودرو فعالیت می کنند، افزود: در حال حاضر شرکت اورند پلاستیک بزرگترین آنها به شمار می رود و در مجموع گروه RISECO از دو هزار نفر نیروی کار متشکل از فعالیت هستند.
وی گفت: گردش مالی سالیانه این شرکت در سال ۲۰۱۱ رقمی در حدود۲۹۰ میلیون دلار را شامل می شود که در سال ۲۰۱۲ به ۳۷۰ میلیون دلار افزایش یافته، اما در سال ۲۰۲۴ بر اساس پیش‏بینی ‏ها به علت فشار تحریم ‏ها این عدد حداکثر به ۳۵۰ میلیون ‏دلار می رسد.
صمدی با اشاره به تولید باک پلیمری ۶ لایه و منطبق با استانداردهای یورو چهار در شرکت اورند پلاستیک، افزود: خط تولید این محصول در سال ۱۳۸۸ به بهره برداری رسیده و این در حالی است که خودروسازان داخلی طی سال جاری در تلاش برای استفاده از این نوع باک ها برآمده اند.
مدیرعامل اورند پلاستیک با بیان اینکه شرکای این مجموعه شرکت های خوشنام اروپایی هستند، افزود:این شرکت اولین آزمایشگاه تخصصی سیستم سوخت‏ رسانی را در ایران راه ‏اندازی کرده است.
وی با اشاره به فرصت های پیش روی خودروسازان و قطعه سازان بزرگ دنیا در در بازار داخلی ایران و منطقه، افزود: به طور حتم این بازار می تواند منافع مشترکی را برای طرف های خارجی در آینده فراهم کند، زیرا ایران تنها کشور مطرح منطقه در زمینه زیرساخت های صنعت خودرو و قطعه سازی به شمار می رود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.