مدیرعامل اینتل از عرضه تبلت‌های زیر ۱۰۰دلار در تعطیلات سال نو میلادی خبرداد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

در بازار داغ و پررونق انواع تبلت، ۷ اینچی‌ها طرفداران بیشتری دارند و به این سبب هم رقابتی جدی میان تولیدکنندگان این بخش از بازار شکل گرفته است.
 
با این اوصاف است که قیمت این محصولات در بازار تا حد قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده است. حالا شرکت اینتل وعده داده است که قیمت تبلت‌های ۷ اینچی آن هم تا پایان سال جاری میلادی باز هم کاهش پیدا می‌کند.
در همین راستا «برایان کرازنیچ»، مدیرعامل اینتل، در جلسه سالانه توسعه‌دهندگان این شرکت در سانفرانسیسکو اعلام کرد: «در تعطیلات سال میلادی تازه، تبلت‌هایی با قیمت زیر ۱۰۰ دلار عرضه خواهد شد. در حال حاضر هم تبلت‌هایی با قیمت زیر ۱۰۰ دلار در بازار موجود می باشند، اما همه آنها ضعف‌هایی دارند که خریداران را ناراضی می‌کند. حتما نام شرکت‌های تولیدکننده این تبلت‌ها را هم تا به حال نشنیده‌اید، مگر اینکه به‌ سراغ این تبلت‌ها در گوشه فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی بروید.»والبته کرازنیچ اشاره‌ای به سیستم‌عامل تبلت‌های زیر ۱۰۰ دلار نکرد، اما پردازنده‌های اتم این شرکت از هر دو سیستم‌عامل آندروید و ویندوز به خوبی پشتیبانی می‌کنند. با این اوصاف بازار و کاربران همچنان در انتظار عرضه لپ‌تاپ‌های آندرویدی زیر ۲۰۰ دلاری می باشند که مدیرعامل اینتل وعده آنها را داده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.