مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن: به آینده تیم فوتبال خوشبینم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: امسال چند بازیکن از تیم ما جدا شدند، اما با وجود جدایی این بازیکنان، تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن از مدعیان قهرمانی است.

خسرو ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: امسال چند بازیکن کلیدی از تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن جدا شدند و به تیم رقیب ما ثامن الحجج پیوستند، اما با وجود نبود این بازیکنان، تیم ما هنوز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ است و با آمادگی کامل مسابقات را آغاز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ثامن الحجج از دیگر مدعیان قهرمانی است گفت: امسال این تیم سرمایه گذاری بسیاری نموده است و تیم بسیار خوبی را برای مسابقات لیگ مهیا نموده است. امسال نتوانستیم تیمی در خور نام بزگ ذوب آهن ببندیم، اما هنوز مدعی قهرمانی هستیم و روز پنجشنبه ۱۸ آبان با آمادگی کامل به مصاف تیم ثامن می‌رویم. هدف ما کسب قهرمانی مجدد است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با سخت توصیف نمودن این بازی، تصریح‌کرد: سرمربی تیم ثامن الحجج هادی رضایی است که چندین سال سرمربی تیم ذوب‌آهن بوده است و از تیم ما شناخت بسیاری دارد و به همین سبب ما بازی مشکلی در برابر این تیم داریم و به طور حتم شاهد یک بازی تنگاتنگ و نزدیک خواهیم بود. امسال ۶ تیم در لیگ حضور دارند و چون ما قهرمان فصل پیش لیگ بوده‌ایم سهمیه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را داریم.

ابراهیمی در خصوص شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: فعلا تیم در اردوی کرج به سر می‌برد و امروز هم یک بازی تدارکاتی با تیم صبا انجام می‌دهد. بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار می باشند و ما قصد داریم در نیم فصل با به خدمت گرفتن چند بازیکن مورد نظر کادر فنی خطوط خود را تقویت کنیم و ما این باور را داریم که ذوب‌آهن می‌تواند به شرایط آرمانی خود برسد. بنده اطمینان دارم با تقویت تیم می‌توانیم از مدعیان لیگ در نیم فصل دوم باشیم. به هر حال بازی سختی روز ۲۹ آبان با تیم پرسپولیس داریم و این تیم تهرانی در بازی با پیکان نشان داد که متحول شده است، اما بچه‌های ما قصد دارند با دست پر از تهران برگردند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.