مدیرعامل باشگاه شهرداری یاسوج: فدراسیون با قهرمانی برخورد نکند به فیفا شکایت می‌کنیم

۶ م دیماه ،

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری یاسوج گفت:اعتراض مکتوب خود را در خصوص داور بازی شهرداری یاسوج با ذوب آهن به مسوولان فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و انضباطی اعلام کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد، قباد نگین تاجی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که با توجه به اینکه کارشناسان فوتبال اعلام کردند پنالتی شهرداری یاسوج درست بود و داور نباید دستور تکرار می‌داد، افزود: در بازی ما برابر ذوب آهن حق تیم شهرداری یاسوج پایمال شد و به سبب ناداوری لطمه جبران ناپذیر و صدمات روحی و روانی به تیم‌مان وارد آمد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری یاسوج بیان کرد: از محسن قهرمانی، داور بازی به سبب اینکه دستور تکرار پنالتی تیم شهرداری را داد و برخوردش با بازیکنان ما درست نبود و مرتب به بازیکنان ما می‌گفت اگر حرکتی انجام دهید، اخراج می‌شوید شکایت کردیم. مشخص بود که آقای قهرمانی از همان ابتدا قصد داشت با تیم ما برخورد کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم که فدراسیون فوتبال روزی به این فکر بیفتد که تیم‌های شهرستانی نیز جایگاهی در فوتبال کشور دارند و فوتبال کشور تنها تیم‌های تهرانی نیستند.

نگین تاجی تاکید کرد:اگر فدراسیون با آقای قهرمانی برخورد نکند ، فیلم بازی شهرداری یاسوج با ذوب آهن اصفهان را به فیفا می فرستیم و شکایت خواهیم کرد.

نگین تاجی اضافه کرد: البته ما می دانیم اجازه نمی دادند که تیم شهرداری یاسوج بالا برود اما توقع نداشتیم در این مرحله از جام حذفی ، حذف شویم و کنار برویم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.