مدیرعامل سایپایدک: خدمات پس از فروش، راهی برای سودآوری

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

مدیرعامل سایپایدک: خدمات پس از فروش، راهی برای سودآوری

مدیرعامل سایپایدک:
خدمات پس از فروش، راهی برای سودآوری

ممتازنیوز: مدیرعامل سایپایدک اظهار داشت: مدیریت هزینه باید در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های سطوح میانی سازمان به طور ویژه مد نظر قرار گیرد به طوری که انتظار می‌رود از این پس مدیریت‌های مختلف برنامه‌های جامع و تاثیرگذاری در این زمینه تدوین و به مرحله اجرا بگذارند.

به گزارش ممتازنیوز، محمدحسن گرمان در سخنانی در جمع رؤسای این شرکت با بیان این مطلب اظهار داشت: سایپایدک در دوران سخت اقتصادی عملکرد قابل قبولی داشته است که این موفقیت مرهون تلاش مدیران و کارکنان می‌باشد.
وی ادامه داد: سایپایدک در زمینه خدمات رسانی به مشتریان تلاش کرده است بهترین عملکرد را داشته باشد. آنچه که برای ما اهمیت دارد، رضایت مردم است که خوشبختانه آمار و نظرسنجی‌ها نیز از این امر حکایت دارد. با این وجود باید نقاط قابل بهبود را قوت ببخشیم و در این راستا به برنامه‌ریزی منسجم و زمان بندی شده برای بهبود عملکرد نیاز داریم.
مدیرعامل سایپایدک افزود: رضایت مشتری در حوزه تعمیرگاههای مرکزی می‌تواند شاخص خوبی برای بهبود عملکرد در حوزه خدمات باشد و انتظار می‌رود که در این زمینه تاکید بیشتری صورت گیرد.
گرمان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه سودآوری و درآمدزایی در حوزه خدمات، اظهار داشت: امروزه خدمات پس از فروش برای بیشتر خودروسازان دنیا به عنوان راهی برای سودآوری در نظر گرفته می‌شود و ما نیز با تغییر نگاه به این حوزه، خدمات پس از فروش را به سمت تامین رضایت و انتظارات مشتری و همچنین کسب و کار سودمند هدایت کردیم.
وی با اشاره به قرار گرفتن سایپایدک در زمره بهترین شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا در سال گذشته، ادامه داد: تمام تصمیم‌گیری‌های ما باید با هدف موفقیت گروه خودروسازی سایپا باشد و نباید به صورت جزیره‌ای عمل کنیم.
مدیرعامل سایپایدک اظهار داشت: حفظ منافع همه کارکنان برای مدیران ارشد سازمان در اولویت قرار دارد و انتظار ما نیز این است که همکاران منافع گروه را در نظر بگیرند.
گرمان با اشاره به رویکرد مدیریت هزینه در سایپایدک، افزود: یکی از راههای عبور از شرایط کنونی، در پیش گرفتن رویکرد مدیریت هزینه است و این نکته باید در همه برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود.
وی گفت: امیدوارم با همت همه کارکنان در همه سطوح بتوانیم موفقیت سال گذشته را تکرار کنیم که بدون شک رسیدن به این هدف مستلزم در پیش گرفتن شیوه‌های مبتنی بر مدیریت هزینه در عملکرد و همچنین رویکرد اصلاحی در برنامه‌هاست.
بنابراین گزارش، در دوره آموزشی مدیریت هزینه که با حضور ۸۰ نفر از روسای شرکت سایپایدک برگزار شد، مهران خسروی به عنوان مدرس این دوره مباحثی را در خصوص شیوه‌های در نظر گرفتن رویکرد مدیریت هزینه در برنامه‌ریزی‌ها مطرح کرد.
وی گفت: یکی از مواردی که باید در بحث بودجه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌ها مد نظر روسا و مدیران میانی قرار گیرد، مدیریت هزینه و درست مصرف کردن منابع است که بدون شک می‌تواند در موفقیت سایپایدک تاثیرات مهمی بر جا بگذارد. لذا هدف از برگزاری این دوره آموزشی، آشنایی روسای ادارات با شیوه‌های نوین مدیریت هزینه است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.