مدیرعامل شرکت مخابرات: ۱۰۰ میلیون را قانونی گرفتم

مدیرعامل شرکت مخابرات: ۱۰۰ میلیون را قانونی گرفتم

خبر دریافت پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و دستور احمدی‌نژاد مبنی بر پیگیری این موضوع، با واکنش صابر فیضی متهم ردیف اول این خبر مواجه شد.

مشرق ،فیضی که از انتشار این خبر شگفت‌زده شده است در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پرداخت پاداش به مدیران یک رویه معمولی و آشکار است. با توجه به اینکه پاداشها با تصویب مجمع و اطلاع مسئولین دولتی پرداخت می شود و از طرف سهامداران بوده ،روالی عادی است و از خبر دستور پیگیری رئیس‌جمهور تعجب می‌کنم.

وی افزود :این پرداخت ها با مصوبه هیات مدیره و مجمع شرکت و تایید مسئولین دولتی مرتبط با پرداخت پاداش‌ها صورت گرفته و حالا دستور پیگیری می‌دهند.؟

فیضی با بیان این که رقم پاداشها با توجه به خصوصی بودن شرکت مخابرات، ازعرف کمتر است گفت: بر اساس مصوبه مجمع، مدیران باید یک ده هزارم سود شرکت را در مجمع بین کارکنان تفسیم کنند اما اکنون که زمان انتخابات مجمع مدیرعامل شرکت مخابرات نزدیک است، موضوعاتی از این دست را برای بنده عنوان می کنند. شاید قصد دارند کسی را جانشین من کنند که این خبرها منتشر می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با وجودی که خود وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از توزیع پاداش مجمع مخابرات سال گذشته بین مدیران آگاه بود است اما دستور نشر این خبر را داده است..

فیضی در پاسخ به این سوال که پس چرا این پاداش‌ها موجب افزایش حقوق کارکنان شرکت مخابرات نشده است گفت: حقوق کارکنان شرکت مخابرات حدود ۲۰ درصد در کل کشور افزایش داشته و این مورد در فیش حقوق کارکنان قابل مشاهده است.

وی افزود: انتظار می رود دستگاههای نظارتی ، مسئولین دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به این انتشار این خبر خاص واکنشی نشان دهند و نگرانی کارکنان دولت و مردم را برطرف سازند. در حالی که چنین موضوعی با توجه به خصوصی بودن ۶۰۰ شرکت زیر مجموعه و تاثیر عملکرد آنان در این شرکت بزرگ ،رویه ای معمول به نظر می رسد.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.