مدیرعامل شرکت گاز لرستان: قبوض صادره موردی ندارد و براساس شاخص‌ها محاسبه شده است

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در واکنش به صدور برخی قبوض نامتعارف گاز در این استان و انتشار آن در فضای مجازی توضیحاتی ارایه داد و تاکید کرد : قبوض مصرفی مشترکان گاز در استان براساس شاخص‌های تعریف شده و مصوبه هیات وزیران صادر شده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان: قبوض صادره موردی ندارد و براساس شاخص‌ها محاسبه شده است

به گزارش ممتاز نیوز، طی ۲ روز گذشته در فضای مجازی ادعاهایی در خصوص صدور قبض های نامتعارف ( میلیونی ) برای برخی شهروندان لرستانی به ویژه هموطنان شهرهای ازنا و الیگودرز مطرح شده که واکنش هایی را در پی داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت که قبوض نامتعارف گاز در شهرستان‌های ازنا و الیگودرز موجب گلایه برخی شهروندان شده است و تا بررسی مجدد دستور توقف پرداخت گازبها در این شهرستان ها صادر شد.

کرم گودرزی مدیرعامل شرکت گاز لرستان با تاکید بر لزوم رعایت الگوی مصرف توسط مشترکان افزود: بر اساس آخرین آمار از میزان مصرف مشترکان استان تنها ۲ درصد مشترکان بد مصرف هستند و مابقی مشترکان نسبت به سال گذشته افزایش مصرف چندانی نداشته اند.

گودرزی با بیان اینکه قبوض مصرفی مشترکان گاز استان نیز همانند سایر نقاط کشور صادر شده است ادامه داد: این احتمال وجود دارد که چند خانواده در یک واحد مسکونی زندگی کنند و از یک کنتور گاز استفاده شود که در این صورت نیز بهای گاز بالا رفته و به صورت تصاعدی محاسبه شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.