مدیرعامل مخابرات تهران: فروش اینترنت حجمی به نفع مشترکان است

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: بی شک فروش اینترنت حجمی به نفع کاربران است و اگر در سال قبل ارائه اینترنت حجمی صورت نگرفته به سبب مشتری مداری بوده است.
 
علیرضا صیدی اظهار کرد:‌ سال قبل در ماه آبان بود که سازمان تنظیم مقررات مصوبه‌ای ابلاغ کرد که به سبب آن لازم بود شرکت مخابرات ایران اینترنت خود را به شکل حجمی به کاربران واگذار کند.
 
وی گفت:‌ ما نیز بر اساس مصوبه بررسی‌های لازم بر این موضوع را انجام دادیم تا روی این مسئله کار کنیم اما به هر صورت لازم بود که ارائه این سرویس به گونه‌ای باشد که قیمت و کیفیت آن مناسب بشد به همین سبب ما از روی اصل مشتری مداری اجرای این طرح را برای مدتی به تعویق انداختیم تا تجهیزات لازم برای اجرای مناسب آن فراهم شود.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران اظهار کرد: قطعا کیفیت اینترنت حجمی به مراتب بهتر از اینترنت نامحدود است چرا که در اینترنت نامحدود ما به نسبت ۱ به ۱۰ پهنای باند را به اشتراک می گذاریم در صورتی که در شیوه حجمی همه به یک حجم از اینترنت استفاده می‌کنند.
 
صیدی افزود: اکنون در استان البرز همکاران ما آمادگی کامل دارند که این طرح را اجرا کنند واین طرح از استان البرز آغاز شده و در آینده نزدیک در استان تهران هم عملیاتی خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشترکان قدیمی می‌توانند با همان تعرفه‌ها از اینترنت نامحدود که امکان اشتراک ۱ به ۱۰ را دارد استفاده کنند. مشترکان تازه در صورتی که بخواهند می‌توانند از اینترنت نامحدود با ضریب اشتراک ۱ به ۸ استفاده کنند و در این میان اگر کاربری علاقه‌مند به دریافت اینترنت حجمی هم باشد پس از ارائه این سرویس می‌تواند با تعرفه‌های معین شده این سرویس را دریافت کند البته ما تا زمانی که حتی یک مشترک هم داشته باشیم واگذاری اینترنت نامحدود با ضریب اشتراک ۱ به ۱۰ را ادامه خواهیم داد.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران اظهار کرد: مخابرات استان تهران طرح‌های دیگری در دست دارد از جمله آن‌ها می‌توان به تلویزیون اینترنتی (IPTV)، عرصه گیم و آموزش و خرید از راه دور اشاره کرد.
 
صیدی همچنین یادآور شد: در حال حاضر طرح IPTV به صورت پایلوت در بعضی نقاط اجرایی شده که در حال حاضر برای این طرح تعرفه ۱۰ هزار تومانی برای هر ماه تعیین شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: زمانی که این طرح به صورت گسترده عملیاتی شود قطعا شرکت مخابرات براساس تعرفه‌های ابلاغ شده از سوی سازمان تنظیم مقررات اقدام خواهد کرد.
 
مدیر عامل مخابرات استان تهران اظهار کرد: اکنون شرکت مخابرات استان تهران ۴۵۰ هزار مشترک فعال دارد و امیدوار است در آینده علاوه بر افزایش تعداد مشترکان بسته‌های ارزش افزوده و اینترنت پر سرعت را نیز به این کاربران عرضه کند.
 
صیدی در پاسخ به خبرنگارانی که نسبت به کیفیت بعضی خدمات مخابرات از جمله اینترنت آن انتقاد داشتند، گفت: مطمئن باشید دل ما از شما بیشتر می‌سوزد چرا که اگر مشتری ما راضی نباشد دیگر ما به درآمد نخواهیم رسید به این سبب تلاش داریم که به گونه‌ای کار کنیم که مشترکان ناراضی ما راضی و مشترکان راضی ما وفادار شوند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.