مدیرعامل نفت‌آبادان: به جز الکسانیان بازیکنی از تیم جدا نشده است

۱۹اردیبهشت،

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: جدایی والری الکسانیان به صورت توافقی بود و جدایی بازیکنان دیگر صحت ندارد.

ناصر گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان اظهارکرد: الکسانیان مصدوم شد و باتوجه به این‌که به دو بازی آخر ما در لیگ نمی‌رسید، قبل از دیدار برابر ذو‌ب‌آهن تسویه‌حساب کرد و از تیم جدا شد و برای درمان به کشورش رفت.

وی ادامه‌داد: این بازیکن مصدوم بود و کمیته پزشکی ما نیز این موضوع را تایید کرد. به هر حال بازیکنی که مصدوم است باید سه، چهار ماه تحت درمان باشد تا سلامت خود را به دست آورد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که گفته شده بازیکنان دیگری نیز از تیم جدا شده‌اند، گفت: این موضوع صحت ندارد. هیچ بازیکنی از تیم جدا نشده و ما هم با هیچ بازیکنی تسویه‌حساب نکرده‌ایم.

وی بیان‌کرد: اکنون در حال آماده شدن برای دیدار با پیکان هستیم که این بازی برای‌مان مهم است و امیدوارم در این دیدار پیروز شویم تا اگر آن داستان ۱۸ تیمی شدن لیگ سال آینده تایید شد، به راه‌یابی به پلی‌آف امید داشته باشیم.

گودرزی دربارهٔ این مطلب که پیش از این تصمیم به برگزاری لیگ آینده با ۱۶ تیم گرفته شده بود، گفت: به هر حال اگر لیگ هم ۱۸ تیمی نشد، قصد داریم در دیدار پایانی برابر پیکان بازی آبرومندانه‌ای را انجام دهیم و فصل را با برد به پایان برسانیم و درنهایت تیم را برای لیگ دسته‌یک آماده می‌کنیم.

وی دربارهٔ شکست ۶ بر صفر نفت آبادان برابر ذوب‌آهن اظهارکرد: در فوتبال چنین مواردی پیش می‌آید؛ مگر بازی‌های جام ‌باشگاه‌های اروپا نبود، چه کسی فکر می‌کرد دو تیم اسپانیایی با آن نتایج شکست بخورند؟

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.