مدیرعامل پرسپولیس: می‌خواهند تیم خاص قهرمان لیگ برتر شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به انتقاد تند از مسئولان فدراسیون فوتبال پرداخت و گفت: داور مقصر نیست چرا که به او می گویند چطور قضاوت کند. او هم تابع اوامر است.

مدیرعامل پرسپولیس: می‌خواهند تیم خاص قهرمان لیگ برتر شود

به گزارش ممتاز نیوز، در ادامه دیدارهای هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران میزبان آلومینیوم بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

رضا درویش بعد از این بازی گفت: این ششمین هفته است که پرسپولیس از نتایج داوری لطمه می خورد. در چند هفته گذشته به آقای رئیس فدراسیون، اعضای هیات رئیسه، دبیرکل و رئیس کمیته داوران مراجعه کردم و گفتم که پنالتی های ما را نمی گیرند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وقتی قرار و بنا نیست که حق را به ما بدهند حتی اگر VAR هم باشد آنها کارخودشان را می کنند. وقتی کسی خوابیده است را می‌شود بیدار کرد اما وقتی کسی خودش را به خواب زده نمی شود بیدارش کرد.

درویش با اشاره به وجود افرادی که نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود گفت: به طراحانی که برنامه ریزی کرده اند تا پرسپولیس قهرمان نشود تبریک می گویم. بنای اینها این است که تیم دیگری قهرمان شود و نگذارند پرسپولیس قهرمان شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: بنا این است که یک تیم خاص قهرمان شود و پرسپولیس قهرمان نشود. هیچ تیم فوتبالی قادر به بردن ما نیست. من هم قادر به این نیستم که ماورای فوتبال را اداره کنم.

وی ادامه داد: اعتراضم را به هیات رئیسه و رئیس فدراسیون هم گفتم که جواب دادند حق با شماست. گفتم دو امتیاز به ما بدهید و هر شش «حق با شماست» برای خودتان.

درویش خاطرنشان کرد: این که شش هفته اتفاقات غیرطبیعی رخ می هد باید شک کرد. حتما این رفتارها دلیلی دارد. در فدراسیون فوتبال هم کسی پاسخگو نیست. اخراج علیرضا بیرانوند اساسا اشتباه بود چرا که چند بازیکن ما از او جلوتر بودند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: البته داور هم مقصر نیست چرا که به او گفته اند اینطور قضاوت کند و داور هم تابع اوامر است. داورهای قبلی هم همین کار را کردند. شاید اولویت مسئولان فدراسیون « فوتبال» نیست. اگر اولویت اداره فوتبال بود که در این چند هفته یک حرکت انجام می دادند و برخورد می کردند.

وی با بیان این که دیگر نگران اتفاقات اینچنینی نیستیم خاطرنشان کرد: وقتی بنا نیست پرسپولیس قهرمان شود چرا باید نگران باشیم. وقتی قرار است نتایج غیرفوتبالی رقم بخورد تقصر من و گل محمدی چیست؟ من الان باید به آقای گل محمدی چه بگویم. وقتی جای دیگری در مورد نتایج تصمیم گیری می کنند ما چه بگوییم.

رضا درویش تاکید کرد: از همین الان قهرمانی را به آنهایی که برنامه ریزی کردند تا تیم مد نظرشان قهرمان شود تبریک می گویم.

درویش در پایان گفت: مردم را با سیستم ویدئویی سرکار نگذارید. مگر VAR می تواند وقت های تلف شده را بگیرد؟ مگر VAR می تواند این همه اشتباه را جبران کند. تا داور نخواهد اتفاقی نمی افتد و داور هم تابع اوامری است که از بیرون به او می گویند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.