مدیرعامل HTC، صدهزار تبلت را به زنان جنوب آسیا هدیه کرد.

۰۹اردیبهشت، فاوانیوز : خانم چر وانگ ۱۰۰ هزار تبلت به زنان جنوب آسیا با هدف ایجاد برابری آموزشی زن و مرد، هدیه می دهد. وی که رییس اچ تی سی HTC سازنده گوشی های هوشمند در تایوان است در کنفرانس بانک جهانی در واشنگتن از نقشه خود پرده برداشت تا با کمک به زنان منطقه آسیای جنوب شرقی، توانایی های زنان را بالا ببرد.

 وی زنان را ترغیب کرد تا با پیوستن به لشگر آنلاین ها و استفاده بیشتر از فناوری، خود را به سطح مردان برسانند. خانم وانگ که در اچ تی سی نقش chairwoman را دارد، گفت ۱۰۰ هزار تبلت را بین دانش آموزان دختر مدارس در آسیای جنوب شرقی توزیع می کند تا آنها با فناوری آشناتر شده و در آینده در بازار آی تی خود را نشان دهند.

مدلی که وی در نظر گرفته موسوم به تبلت Flyer است. تبلت بدنه فلزی داشته و ۷ اینچ بوده و ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل ساخته شده است. گفتنی است این تبلت در ماه می ۲۰۱۱ عرضه شده و در دسامبر ۲۰۱۱ دیگر تولید و عرضه نشد. خانم چر وانگ در سال ۲۰۰۱ بیش از ۲۸ میلیون دلار در کالج گویژو کرد تا دانشجویان دختر فقیر بتوانند به تحصیلات خود ادامه دهند. وی از زنان علاقمند به تکنولوژی همیشه در سراسر جهان حمایت کرده است.

منبع : ایستگاه آی تی
فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.