مدیرمالی NSN در این شرکت باقی می‌ماند

۷فروردین ۱۳،

به دنبال بالا گرفتن اختلافات در دادگاه بر سر عزل "مارکو شروتر"(Marco Schroeter) مدیر مالی اسبق Nokia Siemens Networks، این شرکت اعلام کرد که موقعیت شغلی او را تغییر می‌دهد.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعاتی و ارتباطات (ایستنا)، در پی مشکلات به‌وجود آمده شروتر در ماه فوریه سال جاری میلادی از سِمت خود در شرکت NSN استعفا داد که البته هم‌اکنون اعلام شده است او استعفا نداد و در اصل از این پست برکنار شد. او در فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی به عنوان مدیر مالی فعالیت خود را با شرکت تولیدکننده تجهیزات مخابراتی NSN آغاز کرد.
 
با اتفاقات اخیر شروتر به موقعیت شغلی پیشین خود باز نخواهد گشت زیرا مدیریت این بخش از شرکت NSN را هم‌اکنون "اسمیت الهاگ"(Samih Elhage) مدیر عملیاتی اسبق این شرکت برعهده دارد.
 
روزنامه Dow Jones Newswire در این خصوص توضیح داد که با تصمیمات تازه اتخاذ شده قرار است شروتر در شعبه آلمان شرکت NSN در شهر دوسلدورف به عنوان مدیر مالی فعالیت خود را آغاز کند.
 
اگرچه شرکت NSN یک مرکز مشترک برای دو شرکت بزرگ نوکیا و زیمنس محسوب می‌شود، اما کنترل و مدیریت اصلی این شرکت را نوکیا در دست دارد و گفته می‌شود که شروتر ارتباط نزدیکی با "جو کائزر"(Joe Kaeser) مدیرعامل زیمنس داشته است. مدیرعامل زیمنس از مدت‌ها قبل نسبت به طرح‌های افزونگی NSN انتقاد داشته است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.