مدیرکل دفتر موسیقی منصوب شد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی ˝پیروز ارجمند˝ را به سمت مدیرکل دفتر موسیقی منصوب کرد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این حکم آمده است:

نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی، بنا بر پیشنهاد معاون امور هنری، به سبب این حکم به سمت مدیرکل دفتر موسیقی منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و تعامل سازنده با اهالی هنر، نسبت به توسعه و ارتقا و گسترش ظرفیت‌های موسیقی سنتی و موسیقی نواحی، بهره‌گیری از هنر موسیقی در دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، حمایت از تنوع و تکثر در تولید و عرضه موسیقی و گسترش ظرفیت‌های موسیقی ایران، موفق و موید باشید.

ارجمند که دکترای اتنوموزیکولوژی خود را از کشور مالزی گرفته، عضو هیأت علمی دانشگاه هنر، مدیرکل مرکز موسیقی حوزه هنری، موسس و مسئول مرکز موسیقی تجربی پردیس هنرهای زیبا، نایب رییس و عضو پیوسته کانون آهنگسازان سینمای ایران، عضو شورای هنر موزه دفاع مقدس، عضو هیأت علمی مولفان فرهنگنامه زبان فارسی و شورای واژه‌گزینی موسیقی فرهنگستان زبان و ادب فارسی، مشاور عالی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران و عضو شورای عالی آموزش و پژوهش موسیقی صدا و سیما است و در زمینه موسیقی محلی فعالیت‌های پژوهشی گسترده‌ای کرده است. وی همچنین سابقه تدریس در دانشگاه‌های متعددی از جمله دانشکده موسیقی دانشگاه هنر، دانشگاه دولتی برلین، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی و… را دارد. ارجمند به عنوان آهنگساز در پروژه‌های متعدد سینمایی و تلویزیونی هم حضور داشته است.  

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.