مدیرکل زندانهای فارس: انتظار ما از حفاظت اطلاعات، پیشگیری است نه مچ‌گیری

مدیرکل زندانهای استان فارس گفت: انتظار ما از حفاظت اطلاعات، پیشگیری است نه مچ گیری و هنر ما در زندانها این است که کارکنان را از خطا مصون نگه داریم و آنان را به راه صحیح هدایت کنیم.

به گزارش ایسنا، احمدی طی سخنانی در اولین نشست روسا، سرپرستان و رابطان حفاظت اطلاعات زندانهای استان فارس تصریح کرد: رسالت ما در زندانها بر پایه دو موضوع عمده نگهداری و اصلاح و تربیت مجرمان استوار است و کار کردن در زندانها در حوزه حفاظت و سایر بخشها با سایر دستگاهها متفاوت است.

وی با بیان اینکه مسئولان حفاظت در زندانها باید معتمدترین افراد باشند، افزود: مسئولان حفاظت باید با اعتمادسازی جایگاه خود را در بین کارکنان تثبیت کنند و امنیت شغلی، فکری و بهداشت روانی محیط اداری را برای کارکنان فراهم کنند.

مدیرکل زندانهای فارس با بیان اینکه ارزشمندترین سرمایه‌های هر سازمان کارکنان آن سازمان است، اضافه کرد: حفاظت به منظور حفظ سرمایه‌های انسانی ایجاد شده و در سازمان باید لغزشهای درون‌سازمانی را مدیریت کند تا از بروز آسیب‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی پیشگیری شود.

احمدی با بیان اینکه برگزاری کلاسهای آموزشی می‌تواند در پویایی سازمان نقش داشته باشد، اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح علمی کارکنان باید همسو و هماهنگ با اهداف سازمانی حرکت کنیم و دوره‌های آموزشی برای کارکنان در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

وی تاکید کرد: اگر کارکنان در جایگاه خدمتی خود مراقب نباشند بسیاری از آسیب‌ها دامنگیر خودمان نیز می‌شود و کارکنان حفاظت اطلاعات زندانها نیز از این امر مستثنی نیستند.

مدیر کل زندانهای استان فارس با بیان اینکه ما ضامن آبروی همکاران در زندانها هستیم، یادآور شد: زمانی که گزارشی به مسئولان حفاظت می‌رسد باید موشکافانه بررسی شود و به دنبال علت باشید و قبل از اثبات، نباید علنی شود که به آبرو و حیثیت همکاران لطمه‌ای وارد شود.

احمدی در ادامه بر حفاظت گفتار، اسناد و حفاظت از تاسیسات و ساختمان‌ها در زندانها تاکید کرد.

در ابتدای این نشست نیز سجادی – رییس حفاظت اطلاعات زندانهای فارس – با تاکید بر اینکه هنر حفاظت اطلاعات در زندانها ارشاد افراد متخلف است، گفت: با وجود اقدامات چشمگیر در خصوص اصلاح و تربیت زندانیان، لازم است که روسای زندانها و همچنین سرپرستان و رابطان حفاظت اطلاعات زندانهای استان توجه خاصی نسبت به پیشگیری و عدم ورود هر گونه مواد مخدر و اشیای ممنوعه به داخل زندان داشته باشند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.