مدیرکل زندان‌های نمودستان: امنیت و اقتدار زندان‌ها در گروه نظم و انضباط یگان حفاظت است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

71-44.jpg

مدیرکل زندان‌های نمودستان گفت: امنیت و اقتدار زندان‌ها در گرو رعایت نظم و انضباط یگان حفاظت است.

به گزارش تفسیری خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه نمودستان، اسدلله گرجی‌زاده در گردهمایی فرماندهان یگان حفاظت زندان‌های نمودستان اظهارکرد: ارتقاء وضعیت آموزشی به منظور بالا بردن کیفیت خدمت سیستم زندانبانی در سطح کشور قابل توجه و چشمگیر است. این مساله با همت و تلاش مسوولان بویژه فرماندهان یگان حفاظت و مجموعه تحت امر یگان های حفاظت که نماد اقتدار و امنیت زندان‌ها می باشند نمود پیدا نموده است.

مدیر کل زندان‌های استان نمودستان اعلام نمود: وظیفه نظم و انضباط از دیگر شاخص های یگان حفاظت است که برای پیشبرد اهداف باید این مهم مدنظر قرار گیرد.

به گفته وی، تعامل خوب و سازنده مجموعه یگان حفاظت با دیگر اجزاء زندان می تواند زمینه ساز امنیت و اقتدار و آرامش خاطر جامعه باشد.

مدیرکل زندان‌های نمودستان تعهد و انگیزه در بین پرسنل را از فاکتورهای مهم موفقیت دانست و خواستار توجه ویژه فرمانده یگان حفاظت به مجموعه تحت امر شد.

وی در ادامه سخنان خود دقت و تیزبینی و ذکاوت مجموعه را از دیگر شاخصه های برجسته نیروهای یگان خواند و گفت: نقش موثر آنان در امنیت و اقتدار زندان برکسی پوشیده نمی باشد که باید در جهتی ارتقاء سطح علمی و دانش آنان نهایت تلاش صورت پذیرد.

مدیر کل زندان‌های نمودستان حضور نیروهای یگان را در کلاس‌های آموزشی بویژه علوم قرآن و آموزه‌های دینی را سبب اعتماد به نفس و ضامن سلامت روحی و روانی آنان دانست و خاطرنشان‌ نمود: سربازان وظیفه که مدتی به عنوان امانت در اختیار ما قرار می‌گیرند باید در مسیر صحیح پیشرفت و تعالی قرار بگیرند و در این مدت بتواند با کسب تجارب ارزشمند اشخاصی مفید برای جامعه باشند.

فرمانده یگان حفاظت زندان‌های نمودستان نیز در ادامه این گردهمایی با تاکید بر برقراری نظم و امنیت عنوان نمود: آموزش پرسنل وظیفه خصوصا آموزش‌های عقیدتی، نظامی، حفاظتی و فنی و حرفه‌ای و نحوه برخورد با زندانی و ارباب رجوع باید جدی گرفته شود.

سروان روشنی افزود: انضباط معنوی و ظاهری برای پرسنل یگان برابر آیین نامه انضباطی نیروهای مسلح از اهم امور است که بایستی فرماندهان توجه بیشتری به آن داشته باشند.

وی ادامه داد: حفظ روحیه اخلاق مداری و کرامت انسانی و ارتقای آمادگی جسمانی کارکنان یگان حفاظت نقش و تاثیر برجسته ای در ارتقاء توان عملیاتی و حفاظت فیزیکی زندان‌ها و جلوگیری از هرگونه اتفاق ای را در برخواهد داشت.

وی خاطر نشان نمود: هدف از برگزاری این گردهمایی، برنامه ریزی به جهت تقویت حفاظت فیزیکی زندان‌هاست.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.