مدیرکل زندان‌های کردستان: آرامش زندانیان با رسیدگی به مشکلات قضایی صورت می‌گیرد

۲۱ آبان ،

مدیر کل زندان‌های کردستان رسیدگی به مشکلات زندانیان بویژه مشکلات قضایی از موثرترین کارها در کاهش آسیب و رسیدگی به آرامش زندان و زندانیان می‌باشد.

به گزارش تفسیری خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه کردستان، اسدالله گرجی‌زاده در بازدید از زندان بیجار بازدید و از نزدیک با مددجویان دیدار و به مشکلات آن رسیدگی کرد.

گرجی‌زاده در جمع پرسنل و کارکنان زندان ضمن تاکید بر تلاش و جدیت در امورات محوله آنان را به رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی زندانیان که در اولویت‌های مهم سازمان است، سفارش کرد.

وی گفت: رسیدگی به مشکلات زندانیان بویژه مشکلات قضایی از موثرترین کارها در کاهش آسیب و رسیدگی به آرامش زندان و زندانیان می‌باشد.

گرجی‌زاده با اشاره به توسعه برنامه‌های امیدبخش فرهنگی و تربیتی از مسوولان خواست زمینه را برای حضور حداکثری مددجویان در این کلاس‌ها بویژه کلاس‌های قرآنی و آموزه‌های دینی فراهم کنند.

مدیر کل زندان‌های استان با توجه به وجود ظرفیت‌های بالقوه در استان بویژ شهرستان بیجار در خصوص اشتغالزایی و حرفه آموزی خاطرنشان کرد: شناسایی و تحقیقات علمی می‌تواند این ظرفیت‌ها را متناسب با علاقه مددجویان بالفعل کند و زمینه را برای رشد و تعالی گروه‌های هدف فراهم کند.

گرجی‌زاده یادآور شد: خوشبختانه حضور حداکثری مددجویان در برنامه‌های مختلف بویژه آموزش‌های دینی و قرآنی سبب شده تا زمینه بازگشت سعادتمندانه آنان به اجتماع و عدم بازگشت مجدد آنان را شاهد باشیم که می‌طلبد در این جهت تلاش و جدیت بیشتری در زندان‌ها صورت پذیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.