مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصادف کرد / حال عمومی در وضعیت پایدار

رییس بیمارستان گلستان اهواز گفت: حال عمومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی که عصر جمعه در مسیر هفتکل – اهواز دچار حادثه شد، پایدار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصادف کرد / حال عمومی در وضعیت پایدار

به گزارش ممتاز نیوز، داود شلیل احمدی که از مصدومان حادثه واژگونی خودرو مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهان عیادت کرد افزود:حجت الاسلام رضا کلاه کج از ناحیه دنده دچار شکستگی شده و به ریه وی نیز آسیب رسیده است اما وضعیت تنفس وی خوب است و سطح هوشیاری او بالاست.

وی بیان کرد:آسیب جدی به ستون فقرات و مغز وی وارد نشده و باید چند روز زیر نظر باشد.

وی ادامه داد: همکاران جراح مغز و اعصاب و ارتوپد حجت الاسلام کلاه کج را معاینه کردند و با نظر پزشک در روزهای آینده از بیمارستان مرخص می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز بیان کرد:ارشاد استعدادی مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنی هاشمی مدیر روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی نیز در این حادثه دچار ضرب دیدگی شده که تا ساعاتی دیگر از بیمارستان مرخص خواهند شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز شامگاه جمعه با حضور در بیمارستان گلستان اهواز، از حجت الاسلام کلاه کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مصدومان این حادثه عیادت کرد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام کرد: این حادثه واژگونی خودرو در ساعت ۱۷ و ۱۷ دقیقه در خروجی هفتکل به اهواز رخ داد که با سه کد آمبولانس به بیمارستان محلی هفتکل اعزام شدند و سپس با سه کد آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز منتقل گردیدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر پنجشنبه در سفری ۲ روزه وارد خوزستان شد که سفر به شهرستان هفتکل در شرق اهواز و بررسی مسایل فرهنگی این شهرستان جزو برنامه‌های سفر وی بود. خودرو مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همراهان، هنگام برگشت از هفتکل دچار حادثه و واژگون شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.