مدیرکل ورزش و جوانان فارس: دیکته‌ فدراسیون فوتبال در انتخابات هیات شیراز پر از غلط بود

۲۰ آبان ،

1-1563.jpg

مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: بهسازی استادیوم حافظیه تقریبا همه شده و ورزشگاه آماده است.

سیدغلامرضا کمانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا در شیراز افزود: چمن ورزشگاه سبز شده و به‌زودی می‌توان از آن استفاده کرد.

وی تصریح کرد: موضوع ناهمواری‌های این زمین کاملا مرتفع شده است زیرا زمین تسطیح لیزری شده و تنها برای موضوع چمن ۷۰۰ میلیون تومان بها شده است.

کمانه خاطرنشان کرد: بیشترین کار را روی زمین چمن انجام دادیم که شامل زیرسازی، تسطیح لیزری، ایجاد چاه‌های جذبی، لوله‌گذاری و سیستم گرمایشی و همچنین استفاده از آخرین تکنولوژی کاشت چمن بود.

وی با بیان این که ورزشگاه شش هزار نفری شیراز وارد مرحله ساخت شده است، گفت: تجهیز کارگاه انجام شده و اکنون در حال کندن پی هستیم.

کمانه با قدردانی از اعضای شورای شهر و شهردار شیراز، گفت: اعضای شورا خصوصا اعضای ورزشی آن و شهردار شیراز در خصوص پروژه‌های ورزشی و همکاری با این اداره کل تاکنون سنگ همه گذاشته‌اند.

وی در خصوص تعیین تکلیف هیات‌هایی که با سرپرستی اداره می‌شود، گفت: در ۵ ماه قبل که به‌عنوان مدیرکل این اداره مشغول خدمت شده‌ام، حداقل ۸ انتخابات برگزار شد که آخرین آن شطرنج بود، انتخابات برای تعیین رییس هیات‌ها به ترتیب برگزار می‌شود تا مشکل را کامل حل کنیم.

کمانه در خصوص انتخابات هیات فوتبال با یادآوری اینکه اداره کل ورزش و جوانان این انتخابات را مردود می‌داند، گفت: من به عنوان ناظر نظرم را رسما اعلام کرده‌ام، وزرات خانه‌ هم به فدراسیون اخطار داده و نظرش را اعلام کرده است.

او تصریح کرد: به‌نظر من فدراسیون فوتبال در انتخابات هیات فوتبال شیراز دیکته‌ای نوشت که پر از غلط بود، بعد خودش آن را تصحیح کرد و به خودش نمره ۲۰ داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.