مدیریت زنجیره تولید گامی موثر در جلوگیری از نوسان قیمت مرغ و تخم‌مرغ

۰۱م آذر ،

495.jpg

معاون اول رییس جمهوری زنجیره تولید را از عوامل موثر در صنعت مرغداری دانست و گفت: اگر زنجیره تولید در تولید مرغ و تخم‌مرغ به شکل مطلوب مدیریت شود گام موثری در تامین نیاز کشور و جلوگیری از نوسانات ناگهانی قیمت این محصولات خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی در جلسه کارگروه تخصصی تعادل و تعامل تولید و مصرف با تاکید بر اینکه زنجیره تولید باید در تمامی محصولات و در سطح کشور نهادینه شود اظهارکرد: با این اتفاق شاهد نقش اثرگذار و آثار مثبت آن در وضعیت بازار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه حفظ آرامش در وضعیت بازار از اهمیت ویژه‌ای برای کشور برخوردار است تصریح کرد: مدیریت زنجیره تولید می‌تواند تضمین‌کننده آرامش و تعادل در وضعیت بازار باشد.

در این جلسه دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه گزارشی از وضعیت تولید و بازار ارائه کرد و با مقایسه میانگین قیمت ذرت، مرغ زنده، جوجه یکروزه، تخم‌مرغ، گوسفند و گوساله زنده و میزان نوسانات ماهانه قیمت این محصولات در هفت‌ماهه سال جاری به بیان توضیحاتی در این باره پرداخت.

در این نشست همچنین گزارشی از جلسات کمیته تعادل و تعامل تولید و مصرف ارائه و در خصوص تفاهم‌نامه‌های تهیه شده در راستای ایجاد چرخه تولید و توزیع مواد پروتئینی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.