مدیر اجرایی گهر: از عملکرد مایلی‎کهن راضی‎ هستیم

۱۰م اسفند ،

Amir Pourmand (13 of 18).jpg

مدیر اجرایی گهر دورود از نتایجی که محمد مایلی‎کهن با این تیم گرفته راضی است.

محمد خروطی درگفت‎وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه لرستان، دربارهٔ طلب هتل پردیس کرج از باشگاه گهر، اظهار کرد: این بدهی زمان قبل از ما بوده و ارتباطی به مجموعه تازه ندارد. از وقتی که آمده‎ام، ۱۰ میلیون تومان که مربوط به زمان مدیریت ماست به این هتل پرداخت کرده‎ام.

وی افزود: اگر برای ما مسجل شود که مسوولان هتل، با بازیکنان بدرفتاری کرده‏‎اند، قطعاً برخورد کرده و به سرعت هتل محل اقامت بازیکنان را عوض می‎کنیم.

خروطی تأکید کرد: هتل حق ندارد با مهمانان و مسافران برخورد کند و طرف حساب آنها، باشگاه است.

مدیر اجرایی گهر در مورد این‎که شهردار دورود گفته، هدایتی مکتوب نامه نوشته که تمام بدهی‎ها را پرداخت می‎کند، گفت: به من در این خصوص چیزی نگفته‎اند. اگر موضوعی مکتوب شده، شهردار دورود لطف کند و یک نسخه از آن را به ما بدهد تا پیگیری کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد مایلی‎کهن راضی میباشید گفت: ۱۰۰ درصد از عملکرد ایشان راضی هستیم. از وقتی که کادر فنی تازه هدایت گهر را به عهده گرفته تیم به لحاظ فنی و کسب امتیاز موفق عمل کرده و فکر می‎کنم در نیم‎فصل دوم جایگاه ما در نیمه اول جدول باشد.

خروطی اضافه کرد: در ۳ بازی اخیر که خودم شخصاً حضور داشته‎ام، حق گهر برد بوده است. در دیدار با پرسپولیس که گل دوم آنها با دست زده شد و تیم ما بسیار از پرسپولیس سرتر بود.

وی بیان کرد: در بازی با تراکتورسازی آنها از موقعیت‎هایشان به خوبی استفاده کردند و اگر توپ‎های ما که در دقایق اول بازی به تیر زدیم، گل می‎شد به راحتی می‎توانستیم بازی را ببریم. نفت تهران هم مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و چند موقعیت مسلم گل‎زنی را به راحتی بازیکنان هدر دادند.

این مقام مسوول در باشگاه گهر درخصوص این‎که پرسپولیسی‎ها معتقدند، گل نوروزی با سر وارد دروازه گهر شده، گفت: آن گل را که همه دیدند با دست زده شده و مردم این موضوع را قبول دارند، حالا اگر دوستان پرسپولیسی‎ها می‎گویند با سر گل زده‎اند ما بحثی نداریم و قضاوت را به مردم واگذار می‎کنیم.

وی گفت: اگر آن گل با دست به ثمر نمی‎رسید شاید بازی را ما می‎بردیم اما در ۲ بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس لطف داور شامل حال حریف شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.