مدیر اداره اشتغال ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار: ۱۰ هزار نفر تحت پوشش هستند

مدیراداره اشتغال ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در حاشیه جشنواره زنان و تولید ملی، گفت: ۱۰ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار قرار دارند.

به گزارش سرویس «زنان» ایسنا، الهه عطایی با بیان این که آموزش و اشتغال زنان همراه با مهارت در این مراکز تواما صورت می گیرد و این دو مبنای عمل ما در ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است، تصریح کرد: در بخش اداره اشتغال ستاد توانمندسازی در حوزه مراکز مهارت آموزی کوثر و بازارچه‌های خود اشتغالی، مشاغل خانگی را نیز در سطح مناطق ۲۲ گانه تهران دنبال می کنیم.

وی در ادامه به مراکز کوثر اشاره کرد و گفت: مراکز مهارت آموزی کوثر نزدیک ۵ سال است که فعالیت خود را در مناطق ۲۲ گانه تهران آغاز کرده است.

عطایی با بیان این که ۱۰ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار قرار دارند، افزود: با احتساب خانواده زنان سرپرست خانوار بالغ بر ۴۰ هزار نفر تحت پوشش ما هستند. ضمن اینکه مبنای عمل بر روی مهارت و آموزش در حین اشتغال است.

مدیر اداره اشتغال ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با بیان این که زنان بعد از توانمندی و کسب مهارت از این سامانه جدا می شوند، گفت: ۱۰۸ مرکز داریم که در حدود ۸۷ مرکز ما فعال و در بسیاری از حرفه‌ها مشغول به کار هستند.

وی در ادامه گفت: ما در مراکز کوثر علاوه بر ایجاد اشتغال و تامین امنیت شرایط نسبتا ایده آلی را برای آنان مهیا کرده‌ایم.

به گفته عطایی در این مراکز مهارت‌های ویژه و مهم مهارت‌های روانشناختی و تربیتی برای زنان و خانواده‌های آنان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. رضا حقیقی:

    ضمن قدر دانی از رویکرد نوین شهرداری در ارتباط با این گروه از همشهریان امادگی کارخانه پوشاکyeni doganرا برای ایجاد فرصت شغلی بر ای آنان را

    با شرایط ایده ال اعلام می‌نمایم—-

  2. falamak:

    خیلی خوبه دستشون درد نکنه یه مرکزم تو قیطریه دارن تو خیابون موسیوند که اوقات فراغت ده الی دوازده خانم مرفه و سرمایه دارو فراهم کرده البته در زمینه مالی هم کم براشون نذاشته مثلا کارگاه و مغازه با نازلترین قیمت البته یه حیاط بزرگی هم داره که این خانم ها ماشین های مدل بالاشونو پارک کنن خوب حقم دارن ماشیناشون خراب میشه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.