مدیر ارشد فیس بوک در گروه موسیقی ایرانی به عنوان نوازنده

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

استاد محمود ذوالفنون که دیروز در آمریکا درگذشت، پدر امین ذوالفنون (از مدیران ارشد فیس بوک) است.

به گزارش خبرنگار موسیقی ، امین ذوالفنون نیز در گروهی که پیشتر از این با عنوان گروه «ذوالفنون» تشکیل شده بود، به عنوان نوازنده حضور داشت.

ذوالفنون در سال ۱۹۷۱ میلادی در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد، پدربزرگ وی حبیب ذوالفنون علیرغم پیشنهاد خانواده اش به تار سازی و تارنوازی روی آورد و از اساتید تار زمان خود گردید. پدر وی «محمود ذوالفنون» استاد ویولن و از هنرمندان برنامه رادیویی «گلها» بود.

عموی امین ذوالفنون، استاد ـجلال ذوالفنون» موسیقی‌شناس و نوازنده معروف سه‌تار ایرانی می باشد. امین همراه خانواده در ۵ سالگی به آمریکا مهاجرت نمود و از ۱۱ سالگی سه تار را آموخت اگرچه بعدها پس از خودآموزی و تمرین به نواختن کمانچه نیز پرداخت.

امین ذوالفنون لیسانس مهندسی الکترونیک و کامپیوتر و سپس دکترای حقوق خود را از دانشگاه «سانتاکلارا» در شمال «کالیفرنیا» گرفت. وی ۳ سال در یک شرکت تازه مخابراتی مدیر حقوقی بود و سپس برای ۸ سال مدیر توسعه تجاری شرکت گوگل و مسئول سرمایه گذاری‌های تازه این شرکت شد که در نوروز سال ۱۳۹۰ از گوگل جدا و توسط شرکت فیسبوک به مدیریت جهانی توسعه شرکت (از طریق سرمایه گذاری یا تلفیق عملیات Mergers & Acquisitions) منتصب شد و هم اکنون از مدیران ارشد فیس بوک می‌باشد.

در ادامه عکسهایی ببینید از امین ذوالفنون:

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.