مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران: گزارش کم‌فروشی بنزین نداشته ایم

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران: گزارش کم‌فروشی بنزین نداشته ایم

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران:
گزارش کم‌فروشی بنزین نداشته ایم

ممتازنیوز: مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر کم‌فروشی در جایگاه‌های عرضه‌کننده سوخت از سوی سازمان ملی استاندارد به این شرکت ارسال نشده است.

به گزارش ممتازنیوز، محمدرضا مظلومی با اشاره به این که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران شرکتی تازه‌ تاسیس نیست و ۷۰ سال عملیات سوخت‌رسانی را انجام داده است، گفت: از زمانی که تلمبه‌های جایگاه‌های سوخت دستی بود تا تلمبه‌های کنونی بر سیستم سوخت‌رسانی به خودروها به‌طور مستمر نظارت می‌شود.
وی با اشاره به این که جایگاه‌داران عرضه‌کننده سوخت نیز موظف هستند سوخت مورد نظر را با بهترین کمیت و کیفیت تحویل مشتری دهند، خاطر نشان کرد: بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به‌طور مستمر بر چگونگی عرضه‌ی سوخت و تجهیزات جایگاه‌داران نظارت می‌کند.
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: سازمان ملی استاندارد نیز هر سه ماه یکبار جایگاه‌های عرضه‌ی سوخت را از نظر کمی و کیفی مورد بررسی قرار می‌دهد.
به گزارش ایسنا، مظلومی اظهار کرد: علاوه بر نظارت‌های صورت گرفته بر جایگاه‌های سوخت در صورتی که مراجعه‌کنندگان احساس کنند در جایگاهی کم‌فروشی صورت گرفته است، می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۶۹۷ تماس گرفته و نسبت به تخلف صورت گرفته گزارش دهند.
وی خاطر نشان کرد: شماره تلفن اعلام شده پل ارتباطی بین مردم و شرکت ملی پخش است و در صورت تماس با این شماره تلفن این شرکت در کمترین زمان بازرسان خود را به جایگاه مورد نظر اعزام می‌کنند تا اجحافی در حق مردم صورت نگیرد.
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اعلام این‌که در حال حاضر سه هزار و ۹۱ جایگاه عرضه‌کننده بنزین و گازوئیل در سراسر کشور فعال است، گفت: تعداد نازل‌های بنزین در این تعداد جایگاه سه هزار و ۲۰۰ و تعداد نازل‌های گازوئیل ۹ هزار و ۱۱۰ عدد است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.