مدیر تورهای غیرمجاز و غیراخلاقی یک آژانس مسافرتی در آذربایجان شرقی دستگیر شد

رییس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت: به دنبال تحقیقات به عمل آمده مبنی بر فعالیت غیر مجاز یک شرکت مسافرتی و برگزاری تورهای غیرمجاز در مکان های مختلف، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ ˈمحمد قاسملوˈ افزود: در پی یک سری اقدام های پلیسی و تخصصی، این پلیس توانست مدیر تور را که خود صاحب صفحه ای در شبکه اجتماعی بود، حین برگزاری این تور شناسایی و دستگیر کند.

وی گفت: همچنین تعداد زیادی وسایل غیر مجاز فرهنگی همراه این گروه کشف شد و متهم پس از رویت ادله موجود به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ قاسملو اظهارکرد: در بین این گروه فرد عکاسی که تعداد زیادی عکس های گرفته شده از دختران در تورهای مختلف را در صفحه های اجتماعی منتشر می کرد، دستگیر شد و به اتهام های وارده اعتراف کرد.

وی به هموطنان هشدار داد: فریب تبلیغات آژانس هایی که تنها در فضای مجازی اقدام به ثبت نام تورهای گردشگری می کنند را نخورند.

رییس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت: در بسیاری از پرونده های بررسی شده توسط این پلیس، هدف از برگزاری تورها در شبکه های اجتماعی فریب و انتشار عکس های خصوصی گردشگران در فضای مجازی است و پلیس در برخورد با چنین پرونده هایی که اقدام به هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی افراد در فضای مجازی می کند، طبق قانون برخورد قاطع خواهد داشت.

۶۴۵/۵۸۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.