مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی از شهر موشها بازدید کرد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی از مراحل تولید فیلم سینمایی ˝شهر موشها˝ به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی بازدید کرد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از معاونت ارتباطات و امور رسانه ای بنیاد سینمایی فارابی، مهندس محمدرضا جعفری جلوه به همراه مهدی مسعود شاهی قائم مقام بنیاد و چند تن دیگر از مدیران بنیاد با حضور در پشت صحنه فیلم “شهر موشها” از نزدیک در جریان ساخت این فیلم قرار گرفتند.

مدیرعامل بنیاد در جریان این بازدید گفت: با توجه به ظرافت های این عرصه سینمایی و دقت نظرهای لازمه بویژه تجارب و تلاش های فراوان گروهی چنین حرفه ای در کسوت کارگردان و تهیه کننده و طیف وسیعی از هنرمندان که در جریان تولید این فیلم حضور دارند می توان پیش بینی کرد که در نهایت این همه به خلق اثری ارزشمند در گونه سینمای کودک منجر شود.

وی ادامه داد: ساخت آثار شاخصی از این دست در سینمای کودک که در خاطره جمعی سه نسل جای دارد سبب خوشحالی است و امیدوارم این فیلم نیز مانند اولین تجربه آن که در دهه شصت تولید شد با انطباق با قابلیت های امروزی مورد استقبال عموم علاقه مندان قرار گیرد و به یک اتفاق در اکران سینمای کودک و نوجوان تبدیل شود.

جعفری جلوه افزود: بنیاد سینمایی فارابی در رویکرد تازه خود حمایت از تولید و اکران سینمای کودک و نوجوان را از وظایف اصلی خود دانسته و همواره در جهت ارتقاء کمی و کیفی این حوزه تخصصی اهتمام ویژه خواهد داشت. مرضیه برومند کارگردان فیلم “شهر موشها” نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل فارابی وخوش آمد گویی به هیئت همراه، تصریح کرد: در این پروژه علی رغم فشارهای شدید مالی ناشی از هزینه های سنگین تولید و تراکم کاری طاقت فرسا,خوشبختانه روند کار مناسبی داشته وداریم و آنچه بیش از هرچیز سختیها و موانع را در مسیر تولید تسهیل می کند همراهی و همدلی میان تمامی عوامل گروه و در راس آنها تیم تهیه بوده که در نهایت سببات دلگرمی بیشتر ما در تولید این پروژه عظیم را فراهم آورده است.

گفتنی است گروه در ادامه و برای فیلمبرداری بخش های مربوط راهی مناطق در جنوب کشور شده اند.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.