مدیر عامل شهر پردیس: موافق آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر هستم/ سرعت ساخت بالا می‌رود

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر عامل شهر تازه پردیس با بیان اینکه قلباً موافق آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر است، گفت: وقتی یک نفر مالک یک چیز باشد، نمی‌توان به او گفت که حق خرید و فروش ندارد.

سیدمهدی هدایت در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که نظرتان در خصوص اظهارات وزیر راه و شهرسازی در برنامه نگاه یک مبنی بر آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر چیست؟ گفت: بنده این اظهارات را نشنیده‌ام.

وی در پاسخ به این سؤال که در پایگاه اینترنتی شهر تازه پردیس خبر اول آن مربوط به ممنوعیت خرید و فروش مسکن مهر است، آیا قلباً موافق آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر میباشید، گفت: بله چرا که وقتی یک نفر مالک یک چیز باشد، نمی‌توان به او گفت که حق خرید و فروش آنرا ندارد.

وی ادامه داد: اگر بخشنامه آن صادر شود، ما نیز از این مسأله استقبال می‌کنیم، چرا که با این کار ارزش مسکن‌های مهر بالا می‌رود و متقاضیان آورده خود را به راحتی پرداخت می‌کنند و سرعت ساخت و ساز بالا می‌رود.

هدایت در پاسخ به این سوال که این روزها تغییر مدیران شهرهای تازه به نوعی آغاز شده گفت: هر کسی بخواهد از مسکن مهر استعفا کند، خدا از او راضی نخواهد بود، بنابراین بنده قصد استعفا ندارم.

وی ادامه داد: ماندن در این سمت قطعاً خدمت به مردم است و خدا نیز از او راضی خواهد بود، چرا که در حال حاضر قرار است مشکل ۸۰ هزار مسکن مهر در شهر پردیس با دست‌های ما حل شود.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.