مدیر فنی تیم هندبال کاسپین قزوین: در لیگ نباشیم بهتر است

۳۰م آذر ،

مدیر فنی تیم هندبال کاسپین قزوین گفت: دیگر بدون اسپانسر نمی توانیم ادامه دهیم بهتر است در لیگ نباشیم و انصراف دهیم.

محمد باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، افزود: زمانی که به لیگ برتر آمدیم قرار بود مجموعه فرهنگی کاسپین (مجموعه شهرداری های قزوین) از ما حمایت مالی کنند متاسفانه این موضوع تاکنون محقق نشده است و بدون اسپانسر ادامه راه بی فایده است و به نظرم از لیگ کنار بکشیم بسیار بهتر است.

وی تصریح کرد: هنوز قرارداد بازیکنان پرداخت نشده است یک دست لباس درست و حسابی نداریم و هزینه ها از جیب خودمان خرج می گردد و مهمتر اینکه با شرایط موجود بازیکنان غیر بومی گفتند: فقط در بازی ها حضور داریم و نمی توانیم در تمرینات باشیم.

باقری در ادامه گفت: در چند روز قبل درخواستی به مجموعه ارائه کردیم و از آنها خواستیم از ما حمایت کنند و فعلا منتظر هستیم اگر آنها به وعده خود عمل نکنند دیگر در لیگ نمانیم.

مدیر فنی تیم هندبال کاسپین قزوین عنوان کرد: در شرایط کنونی باید ۲ بازیکن تازه به تیم اضافه کنیم که با این وضعیت غیرممکن است.

باقری گفت: به خاطر بی پولی به اردو نرفتیم و در قزوین هستیم و در بازی برگشت در اولین دیدار به مصاف سپاهان قدرتمند خواهیم رفت تیمی که قهرمان نیم فصل شده است و از بازیکنان خوبی سود می برد و با توجه به اینکه ماندن یا نماندن ما در لیگ مشخص نیست قطعا در صورت قرار گرفتن مقابل این تیم حرفی برای گفتن نداریم.

وی عنوان کرد: هر استانی آرزو دارد در لیگ نماینده داشته باشد و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و بعد از سال ها به این رقابت ها آمدیم و واقعا حیف است که از لیگ کنار برویم.

باقری در پایان خاطر نشان کرد: تنها انتظاری که دارم این است که مسئولین امر تیم ما را دریابند و نگذارند به این راحتی از لیگ کنار بکشد.
گفتنی است: تیم هندبال کاسپین اولین سال حضور خود را در لیگ تجربه می کند و در پایان مسابقات نیم فصل در رده های میانی جدول قرار گرفت./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.