مدیر فنی مس کرمان: شاگردان بوناچیچ توان پیروزی در همه بازی ها را دارند

۰۲م اسفند ،

مدیر فنی تیم مس کرمان گفت: مس در اغلب بازی ها موقعیت های بسیاری خلق می کند و از نظر من می تواند در همه دیدارها برنده باشد.

احمد نخعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پیروزی مس برای همه اعضا باشگاه و تیم اهمیت دارد ولی زمانی خوشحالتر می شویم که می بینیم همه با یکدیگر اتحاد دارند و برای کسب پیروزی تلاش می کنند.

وی ادامه داد: میل به بردن و بازی تهاجمی از دقایق ابتدایی در تیم مس وجود دارد به همین سبب شاهد بازی های زیبا از تیم مس کرمان هستیم.

نخعی افزود: از لحاظ روحی و قدرت و توان بدنی در شرایط خوبی قرار داریم باید همین روند را ادامه دهیم تا دچار مشکلی نشویم در شرایطی هستیم که باید تمام بازی ها را ببریم اگر چنین توقعی داریم برای این است که این قدرت را در بازیکنان و کادر فنی تیممان می بینیم.

وی با اشاره به نتایج اخیر تیم مس همراه لوکا بوناچیچ گفت: از عملکرد این تیم راضی هستم فکر می کنم هواداران مس هم از شرایط موجود راضی باشند چراکه تیم توانسته است نظر آنها را جلب کند حضور پرشور آنها در مسابقات داخل و خارج از خانه این واقعیت را مسجل می کند امیدوارم از این پس نیز در هر شرایطی تیم را حمایت کنند تا ما به کمک آنها در میادین موفق شویم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.