مذاکره‌کنندگان غربی بدانند که ایران از مطالبات هسته‌ای خود کوتاه نخواهد آمد

۲۳ام بهمن ،

دبیرسابق دفتر تحکیم وحدت با بیان این‌که حضور مردم در اهپیمایی ۲۲ بهمن دلگرمی و نقطه قوتی برای تیم مذاکره‌کننده ایرانی است، گفت: مذاکره‌کنندگان غربی باید بدانند ایران از مطالبات هسته‌ای خود کوتاه نخواهد آمد.

مهدی امیریان دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به قدری چشم‌گیر بود که رسانه‌های غربی نیز نتوانستند آن را نادیده بگیرند و این امر نشانگر پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب است که حاضرند در عرصه‌های علمی و فناوری هسته‌ای از جان و مال خود هزینه کنند.
 
وی با بیان این که مردم با حضور خود برنامه‌های دشمنان را برهم زدند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد که فعالیت هسته‌ای خواسته تمام مردم است و مسئولان نیز در حال پیگیری مطالبات مردم می باشند.  
 
وی با بیان این رسانه‌های غربی سعی دارند مطالبات برحق مردم را در عرصه هسته‌ای امری تحمیل شده از سوی مسئولان بدانند، تصریح کرد: ادعای رسانه‌های غربی دربارهٔ اینکه به دنبال راهکاری برای به نتیجه رسیدن مذاکرات می باشند،‌ تنها یک ادعای واهی است؛ چرا که مردم بارها با استواری خود در پای ارزش‎های انقلاب اعلام کرده‌اند که  از مطالبات حقوق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آیند.
 
امیریان با اشاره به مذاکرات  گروه ۵+ ۱ دربارهٔ برنامه هسته‌ای ایران گفت: غرب باید سیاست‌های دوگانه را کنار بگذارد و واقع‌‌بینانه و به صورت کاربردی وارد بحث مذاکرات هسته‌ای ایران شود تا به نتیجه مشخصی در این زمینه برسد.
 
دبیر سابق تحکیم وحدت با بیان این‌که حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی قوت و دلگرمی بیشتری برای تیم مذاکره‌کننده ایران است، اظهارداشت: مسئولان می‌دانند که پیشرفت در انرژی هسته‌ای خواسته همه مردم است بنابراین با وجود همه سختی‌ها در شرایط اقتصادی از پایبندی خود در ارزش‌های انقلاب کوتاه نیامده و در راه اعتلای میهن می‌کوشند تا کشور به پیشرفت و اقتدار برسد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.