مذاکرات هسته‌ای نشان می‌دهد که ایران اهل منطق و گفتگو است

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مذاکرات هسته‌ای نشان می‌دهد که ملت و مسئولین ما اهل منطق و گفتگو می باشند و بنابراین به طرف‌های غربی اخطار می‌دهم که از این فرصت بدست آمده استفاده کنند و بیش از این سبب ضرر رساندن به ملت خود و مردم ایران نشوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، غلامحسین شیری علی‌آبادی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۲۹آبان ماه در نطق میان‌دستور با تبریک هفته بسیج به بسیجیان اظهار داشت: جاهلیت مدرن صلح و آرامش بشریت را تهدید می‌کند، آیا اشغال کشورهای اسلامی توسط دولت‌های استکباری و کشتار مردم بیگناه در اقصی نقاط جهان اسلام در چند سال اخیر حاکی از صدق این موضوع نیست. 

وی افزود: آیا انفجار بمب‌های گوناگون در تجمعات مختلف مسلمانان و به شهادت رساندن مردم بیگناه و یا جمع کردن اراذل واوباش از سرتاسر دنیا و اعزام آن‌ها به کشورهای اسلامی و قتل عام مردم و تخریب اماکن مقدس و شکافتن سینه سرباز مقتول و به دندان گرفتن قلب او در مقابل مردم دنیا نشانه این نیست که فرزندان هندجگرخوار هنوز ادامه نسل می‌دهند؟ آیا به انحراف کشیدن بیداری اسلامی در کشورهای انقلابی و اختلاف انداختن میان مردم و کشتار مسلمانان به دست مسلمانان دیگر و برادر کشی نشان دهنده این مهم نیست. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: آیا اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ایران و بلوکه کردن دارایی‌های آن و عدم فروش دارو و لوازم پزشکی نشانه‌ای از ظلم آشکار به مردم ایران نیست، در این مقطع حساس تاریخی حفظ وحدت و انسجام قوا و ایجاد وحدت میان مسئولین و مردم تحت رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی از ضرورت‌های اساسی است و همگان به آن پایبند باشند. 

نماینده مردم هشترود با اشاره به مذاکرات ایران و ۱+۵ در ژنو گفت: مذاکرات هسته‌ای نشان می‌دهد که ملت و مسئولین ما اهل منطق و گفتگو می باشند و بنابراین به طرف‌های غربی اخطار می‌دهم که از این فرصت بدست آمده استفاده کنند و بیش از این سبب ضرر رساندن به ملت خود ومردم ایران نشوند. 

وی افزود: آن‌ها به خوبی می‌دانند که هدف ایران از فعالیت‌های هسته‌ای تولید سلاح اتمی نیست بلکه هزاران کاربرد علمی و اقتصادی برای بدست آوردن انرژی پاک هدف اصلی ایران است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.