مذاکرت هسته ای نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است/ابداع یگان شکار تانک توسط شهید آبشناسان

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:وقتی جمهوری اسلامی در مقابل ۵ کشور هسته ای قرار می گیرد و مذاکره می کند، نشان دهنده ی اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیرسرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم یادواره ی “شهید سرلشکر حسن آبشناسان” و تجلیل از سربازان دوران دفاع مقدس که در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت:شهدا سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند و امام بزرگوار آن عزیز سفر کرده باعث اقتدار وعظمت نظام جمهوری اسلامی ایران گشته است.

وی افزود: در جمع ما خواهر بزرگواری است که بخشی از پازل قدرت جمهوری اسلامی است که همسر شهید و فرزند شهید بوده و نماینده مردم تهران (سرکار خانم افتخاری) است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دلاوری ها و جانفشانیهای “سرلشکر شهید حسن آبشناسان” افزود: آبشناسان نمونه ی عینی شیر روز و زاهد شب است.

امیر حیدری با اشاره به نبوغ ذاتی و فرمانده منحصر به فرد شهید آبشناسان تصریح کرد: زمانی که عراقی ها اقتدارشان یگان زرهی بود، آب شناسان با ابداع یگان های شکار تانک مشت محکمی بر دهان آنها زد.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی و معنوی سرلشکر آبشناسان اضافه کرد: وی یک رزمنده ی زاهد و توانمند و یک نابغه در عرصه ی طراحی و عملیات بود و توانمندی های امروز لشکر ۲۳ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به کلاه سبزها معروف است، مرهون شجاعت ها و رشادت های شهید آبشناسان است.

جانشین فرمنده نیروی زمینی ارتش در ادامه اظهارداشت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران نتیجه ی پایداری و ایستادگی های ملت ایران و آب شناسان ها است و اطاعت از رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه باعث اقتدار روز افزون ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران گشته است.

امیر حیدری با اشاره به مذاکره ی قدرت های غرب و شرق در مسئله ی هسته ای افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در مقابل ۵ کشور هسته ای به اضافه ی آلمان قرار می گیرد و نظام جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات حرف حق را میزند. 

وی در پایان با اذعان به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح جنگ نرم افزود: ۱۴۳ فرستنده به زبان فارسی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران سخن پراکنی می کنند و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد؛ آنها در عمق دشمنی خود با شکست مواجه شدند و جمهوری اسلامی ایران شریک غم تمام مظلومان دنیا است و این اقتدار را ملت بزرگ ایران آفریده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.