مذاکره با نیکی کریمی برای ساخت فیلم حاشیه ای فوتبال!

رییس فدراسیون فوتبال درپاسخ درباره شایعه کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم شنیده می‌شود گفت..

 

niki-karimi

 

نه، این موضوع صحت ندارد زیرا ناظران AFC برای امتیازدهی و بازدید شهریورماه به ایران می‌آیند اما با توجه به تغییر نحوه امتیازدهی از هم‌اکنون زنگ خطر برای فوتبال ما به صدا در آمده است.

 

به گزارش”۱ پارس” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان, کفاشیان ادامه داد: سال‌های قبل امتیاز استادیوم‌های محل برگزاری بازی‌ها ۵۰ بود بعد این امتیاز به ۱۰۰ رسید ولی برای امسال امتیاز ۱۴۰ را برای استادیوم‌ها در نظر گرفتند که این نکته برای فوتبال ما بسیار مشکل‌ساز شده است زیرا در کشور ما استادیوم‌هایی که شرایط لازم را داشته باشند بسیار کم است.

 

وی در خصوص رفتن بازیکنان کشورمان به لیگ کشورهای عربی نیز گفت:تا کنون چندین بازیکن ملی فوتبال ما به لیگ قطر رفته‌اند که این کار از لحاظ فنی دستاورد مهمی برای آنها نداشته است.

 

طبق برنامه‌ریزی که با کادر فنی تیم ملی داشتیم مقرر شد از هم‌اکنون تا پایان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی بازیکنان فوتبال کشورمان به لیگ کشورهای رقیب‌مان نروند امیدوارم بازیکنان نیز اهمیت این موضوع را بدانند و به گونه‌ای عمل کنند که فوتبال ملی ما آسیب نبیند.

 

کفاشیان در خصوص مذاکرات فدراسیون فوتبال با یکی از هنرپیشگان معروف سینما برای ساخت فیلمی در مورد حواشی فوتبال نیز گفت: فدراسیون فوتبال با نیکی کریمی مذاکراتی داشته است و قرار شده حاشیه‌های فوتبال کشورمان که برای مردم جذابیت دارد را به صورت DVD در بازار پخش کنند تا از این راه برای فوتبال کشورمان درآمدزایی کنیم.

 

ما حتی طرح هایی در دست داریم که اگر پخش مستقیم بازی‌های لیگ از طریق تلویزیون صورت نگیرد به صورت DVD بازی‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.