مذاکره با هئیت کشور غنا برای توسعه صنعت گردشگری

جهانیان با اشاره به این که برگزاری اجلاس غیرمتعهدها یک فرصت تاریخی برای جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آید، گفت: می‌توان از این فرصت تاریخی برای توسعه گردشگری بهره گرفت.

منوچهر جهانیان معاون گردشگری کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، از دیدار وزیر امور خارجه غنا با مسئولان صنعه گردشگری خبر داد و افزود: در این دیدار که در حاشیه بازدید وزیر امور خارجه غنا و هیات همراه وی از نمایشگاه گردشگری در برج میلاد تهران برگزار شد طرفین درباره مهمترین موضوعات مرتبط با گردشگری مذاکره و گفت‌و‌گو کردند.
وی با بیان اینکه  برگزاری اجلاس غیرمتعهدها یک فرصت تاریخی برای جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آید، گفت: می‌توان از این فرصت تاریخی برای توسعه گردشگری بهره گرفت.
همچنین در این دیدار طرفین درباره مهمترین جاذبه‌های گردشگری ایران و غنا با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
جهانیان با مثبت ارزیابی کردن این دیدار گفت: علاوه بر دیدار با وزیر امور خارجه غنا، دیدار با مقامات سایر کشورهای شرکت‌کننده در اجلاس غیرمتعهدها در دستور کار معاونت گردشگری قرار دارد.
معاون گردشگری اظهار داشت: قرار است مذاکراتی با کشورهای لبنان و وزیر امور خارجه کوبا  در خصوص توانمندی های گردشگری دو کشور صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد طبق برنامه ریزی به عمل آمده قرار است با سران ۲۸ کشور در مورد بحث توریسم و گردشگر مذاکراتی انجام شود.
شایان ذکر است بسیاری از سران اجلاس کشورهای غیر متعهدها از بازدید ایران خیلی راضی هستند و علاقمندند برای تبادل گردشگر و تورهای آشنا سازی با همدیگر فعالیت کنند./ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.