مراجع: توجه بیشتر مجلس به مسائل فرهنگی و اقتصادی

حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و صافی گلپایگانی در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه بیشتر مجلس به مسائل و مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه تاکید کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آیت الله مکارم شیرازی امروز در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی،  به مشکلات اقتصادی اخیر اشاره کرد و گفت : بحمدلله نظام اسلامی به قدری قوی است که اقدامات دشمن نمی تواند آن را متزلزل کند، اما به شرط این که بیدار و آگاه باشیم.
وی ترویج فساد و مظاهر ضداخلاقی دسیسه دیگر  دشمنان  برای ضربه زدن به ملت ایران عنوان کرد و افزود :  مجلس می تواند با ارزیابی ریشه ای مشکلات و  تدوین قانونی جامع و کاربردی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و فرهنگی به مشکلات جامعه سامان دهد.
آیت الله نوری همدانی  هم در دیدار این نمایندگان گفت: در شرایطی که مردم  با مشکلات اقتصادی ، تورم  و  تحریم ها روبرو هستند ، مجلس  می تواند با نظارت جامع به مسائل جاری کشور این مشکلات را کنترل و مهار کند .
وی افزود: نمایندگان مجلس می توانند اهرم های قانونی برای کنترل و نظارت بر قیمت ها وضع کند.
آیت الله صافی گلپایگانی  نیز توجه به مسائل فرهنگی و اقتصادی جامعه را از اولویت های کاری نمایندگان مجلس دانست و گفت: نمایندگان مجلس به علت جایگاه حساس و سرنوشت ساز خود باید برای رفع گرانی و تامین معیشت مردم اقدام فوری انجام دهند.
وی  با تاکید  براینکه مجلسی ها نباید در تصویب و تهیه قوانین ، سلیقه های سیاسی و باندی را دخالت دهند  گفت: مجلس در حفظ مسیر انقلاب و تقویت جمهوریت و اسلامیت نظام می تواند نقش ارزنده ای داشته باشد.


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.