مرادخانی به تماشای ˝بیچاره مکبث˝ نشست

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

علی مرادخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از نمایش ˝بیچاره مکبث˝ کاری از پیام عزیزی دیدن کرد.

به گزارش هنرآنلاین از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، علی مرادخانی پس از تماشای نمایش “بیچاره مکبث” گفت: بر حسب وظیفه، پیرو دعوت تماشاخانه ایرانشهر و سفارش دوستانی همچون لوریس چکناواریان، که نمایش را دیده بودند، برای تماشای نمایش آمدم. امیدواریم در دولت تازه بتوانیم در حوزه تئاتر کارهایی انجام دهیم که هنرمندان این عرصه بتوانند بدون نگرانی از آنچه در قبل دغدغه به حساب می آمد، امورات خود را به سر انجام برسانند.

معاون امور هنری در ادامه افزود: خوشحالیم از اینکه آثاری را به این صورت می بینیم و امیدواریم هنر نمایش روز به روز افزایش پیدا کند و استقبال از طرف هنرمندان، مسئولیان و مخاطبان بیشتر شود. علی مرادخانی همچنین با حضور در پشت صحنه نمایش از گروه “بیچاره مکبث” تقدیر کرد.

گفتنی است، این اثر نمایشی که از ۳ تا ۱۵ آذرماه درتالار استاد ناظرزاده کرمانی روی صحنه رفته، با استفاده از پارچه اجرا می شد و شکل تازهی از اجرا را به مخاطبان ارائه می داد که برگرفته از پرده خوانی و بسیاری از تکنیک‌های نمایش ایرانی بود.
در این اثر مکبث در اجتماعی قرار گرفته که برای دستیابی به مراجع قدرت راهی جز جنایت و خیانت ندارد و ناگزیر به کسب قدرت موروثی و جایگاه قدرت مورد انتظار دیگران است. در این نمایش پیام عزیزی، مژگان معقولی، مهرداد خانی، میترا عزیزی، رامین منصوری، عرشیا زینعلی، هادی اسکندری، نرگس عزیزی، مهدی نوروزیان، سید محمد حسین موسوی و فرشته احمدپور نقش آفرینی می کردند.


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.