مرادی: فدراسیون وزنه برداری قهرمانی بازی‌های اسلامی را از ایران گرفت

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > مدیریت ورزش – دبیرکل ایرانی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا می‌گوید تغییرات اخیر در وزارت ورزش به اتفاقات مثبتی منجر خواهد شد.

علی مرادی دبیرکل ایرانی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا در گفت‌وگو با خبرآنلاین در مورد تغییرات وزرات ورزش و جوانان گفت: «خوشبختانه تغییرات مثبتی در وزارت ورزش و جوانان رخ داده، آمدن آقای سجادی، آقای هاشمی و آقای خسروی‌وفا اتفاق خوشایندی برای ورزش کشور است. آقای صالحی امیری نشان دادند که هدفشان استفاده از توانایی نخبگان ورزشی است که این مسئله نوید روزهای خوبی را برای ورزش کشور می دهد.»

او ادامه داد: «این اشخاص ورزش ایران را به خوبی می شناسند، به خصوص آقای نصرالله سجادی که سابقه فعالیت‌های اجرایی داشته اند و از تجربیات ارزشمندی برخوردارند. آقای سجادی صاحب کرسی‌های آسیایی بوده اند و مقامات ورزشی آسیا شناخت خوبی از ایشان دارند. به هر حال تجربه چنین اشخاصی برای برقراری تعاملات بین المللی کمک بسیاری به ورزش کشور خواهد کرد و باید از آقای صالحی امیری برای چنین انتخاب هایی تشکر کرد.»

مرادی در مورد بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و نایب قهرمانی کاروان ایران در این رقابت‌ها گفت: «متاسفانه به خاطر کج سلیقگی بعضی از دوستان کاروان کشورمان شانس قهرمانی را در بازی‌های کشورهای اسلامی از دست داد. همانطور که آقای افشارزاده گفتند ما قادر بودیم که ۶، ۷ مدال را در رشته وزنه برداری به دست آوریم که در آن صورت قهرمان این رقابت‌ها می شدیم، نه نایب قهرمان.»

دبیرکل ایرانی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا در پایان گفت: «با توجه به اینکه مسابقات جهانی وزنه بردای جدا از سهمیه المپیک بود و تاثیری در رنکینگ جهانی نداشت، بهتر بود به شکلی برنامه ریزی کنیم که قهرمانان جوان‌تر ما در آن رقابت‌ها شرکت کنند تا در هر دو تورنمنت به موفقیت می رسیدیم.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.