مرادی: ۴۰ درصد قراردادم را کسر کرده اند! / سیف زاده: فقط ۵ درصد از قرارداد را کسر کرده ایم

۱۰اردیبهشت،

مرادی وزنه بردار تیم مناطق نفت خیز مدعی شده ۴۰ درصد از قرارداد وی را کسر کرده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران:  فدراسیون وزنه برداری این روزها شاهد یکی از داستانهای پر ماجرا شده است که گویا  به این زودی ها نمی خواهد به پایان برسد.

داستان از این قرار است، که سهراب مرادی وزنه بردار تیم مناطق نفت خیز از مرتضی سیف زاده گلایه داشت و مدعی شده که از مبلغ ۲۵ میلیون تومان رقم ناچیز قرار دادش با این تیم، ۴۰ درصد آن توسط هیئت استان حذف شده، پس از آن درگیری های رسانه ای بین این ملی پوش و سیف زاده رئیس هئیت اصفهان آغاز شد و  این دو مصاحبه هایی را علیه یکدیگر مطرح کردند.

براین اساس: مرادی ادعا کرده  است سیف زاده علیه وی گفته است که اگر ۴۰ درصد از مبلغ قرار دادش را کم کرده ایم دلمان خواسته است!

مرادی اعلام کرد: حرفهایی که من زده ام، براساس اسناد و مدارک است به همین سبب از رئیس فدراسیون وزنه برداری می خواهم که به شکایات من رسیدگی کند.

براساس این گزارش، سیف زاده در گفتگو با خبرنگار ما و در جواب صحبت های مرادی خاطر نشان کرد: من با رضا زاده صحبت کرده ام، من هیچ وقت این اقدامات را علیه مرادی انجام نداده ام، این مسائل فقط بر این خاطر است که که این ورزشکار با من مشکل شخصی دارد.

وی در ادامه بیان کرد: فقط ۵ درصد رقم قرار داد مرادی که حق هئیت است را کسر می کنیم و بقیه را با حساب وی باز خواهیم گرداند.

 اما این ماجرا به همین جا فیصله نیافت و وقتی از مرادی در خصوص رقم واریز شده سوال کردیم گفت: من حسابم را چک کردم اما هیچ مبلغی به حساب من واریز نشده بود.

 با تمام این ماجراها و گذشت زمان نسبتا طولانی هنوز مشخص نشده است که ماجرای قرار داد ملی پوش المپیکی وزنه برداری کشورمان به کجا خواهد رسید.

آیا به نقل از مسئولان وزنه برداری اصفهان این مشکل حل شده است یا به نقل از مرادی پرونده همچنان باز است؟!/آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.